Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BattleField 2 1.1.0 by Misieq - pare pytań ; )


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Beduin

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.10.2012 02:23

Witam, postanowiłem przerobić mod BattleField 2 ver. 1.1.0 ale niestety takich modyfikacji jeszcze nie robiłem : ) Dość głupot do rzeczy !
Pierwsze co chciałem przerobić to dodać dodatkowe menu.Efekt Mojej pracy ...

menu.inl

public resetmenu(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;

new menu = menu_create("\rBF2: Restart statystyk", "menu_handler");

menu_additem(menu, "\wZrestartuj Moje statystyki", "0", USER_RESET);
menu_additem(menu, "\wZrestartuj statystyki serwera", "1", ADMIN_RESET);
menu_additem(menu, "\wWstecz", "8", USER_RESET);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menuselection[id]=MENU_RESET;

menu_display(id, menu, 0);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


   	 case MENU_RESET:
{
switch (key)
{
case 0: resetme(id);
case 1: resetserver(id);
}
}


Ale nie da się tego przekompilować ;( niżej podaję błędy...

C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\bf2/menu.inl(190) : error 017: undefined symbol "MENU_RESET"
C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\bf2/menu.inl(318) : error 017: undefined symbol "MENU_RESET"

Wydaje Mi się że nie ma definicji tego "MENU_RESET" ale nie wiem gdzie dodać definicję.
BTW: Chciał bym jeszcze uzyskać efekt opcji cofnięcia pod klawiszem 9 oraz wyjściem pod klawiszem 0

I druga sprawa ...
Chciał bym dodać dźwięk przy "Green flashu"

badgepowers.inl
	if ( givenitem )
screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash


Dodałem już w głównym .sma VAR'a
new gSoundAddHP[] = "bf2rank/dzwiek.wav"; //


forwards.inl
public plugin_precache()
{
new tempSound[64];
formatex(tempSound, charsmax(tempSound), "sound/%s", gSoundRank);
if ( !file_exists(tempSound) )
{
copy(gSoundRank, charsmax(gSoundRank), "buttons/bell1.wav");
}

formatex(tempSound, charsmax(tempSound), "sound/%s", gSoundBadge);
if ( !file_exists(tempSound) )
{
copy(gSoundBadge, charsmax(gSoundBadge), "fvox/bell.wav");
}

formatex(tempSound, charsmax(tempSound), "sound/%s", gSoundAddHP);
if ( !file_exists(tempSound) )
{
copy(gSoundAddHP, charsmax(gSoundAddHP), "fvox/bell.wav");
}

precache_sound(gSoundRank);
precache_sound(gSoundBadge);
precache_sound(gSoundAddHP);


I co dalej ? : )

I jak już piszę to czy dało by radę podpiąc colorchat.inc pod to ?

hud.inl
   	 new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}


Liczę na szybką odpowiedź :*

Użytkownik Beduin edytował ten post 11.10.2012 02:28

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP:dd2.klimatymiami.pl
Dołączona grafika IP:vt.klimatymiami.pl:6289

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.10.2012 07:28

C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\bf2/menu.inl(190) : error 017: undefined symbol "MENU_RESET"
C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\bf2/menu.inl(318) : error 017: undefined symbol "MENU_RESET"

Nie dodałeś #define MENU_RESET NUMER
  • +
  • -
  • 0

#3 Beduin

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.10.2012 10:27

C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\bf2/menu.inl(190) : error 017: undefined symbol "MENU_RESET"
C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\bf2/menu.inl(318) : error 017: undefined symbol "MENU_RESET"

Nie dodałeś #define MENU_RESET NUMER


Wydaje Mi się że nie ma definicji tego "MENU_RESET" ale nie wiem gdzie dodać definicję.
BTW: Chciał bym jeszcze uzyskać efekt opcji cofnięcia pod klawiszem 9 oraz wyjściem pod klawiszem 0


Bardziej Mi chodziło gdzie są ulokowane definicje od menu : )

~ Dobra zrobiłem menu a raczej definicję :) Proszę o reszte : P

Użytkownik Beduin edytował ten post 11.10.2012 10:56

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP:dd2.klimatymiami.pl
Dołączona grafika IP:vt.klimatymiami.pl:6289

#4 JustBeFine

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:162
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 12.10.2012 07:48

				new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ColorChat(id, GREEN, "[BF2]^x03 Zabicia:^x04 %d/%d ^x03 Ranga:^x04 %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[BF2]^x03 Zabicia:^x04 %d/%d ^x03Odznaki:^x04 %d ^x03 Ranga:^x04 %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}


O to chodziło? I na samej górze dopisujesz
#include <ColorChat>

Nie mam pomysłu na sygnę :<

#5 Beduin

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 12.10.2012 13:59

				new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
ColorChat(id, GREEN, "[BF2]^x03 Zabicia:^x04 %d/%d ^x03 Ranga:^x04 %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "[BF2]^x03 Zabicia:^x04 %d/%d ^x03Odznaki:^x04 %d ^x03 Ranga:^x04 %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
}


O to chodziło? I na samej górze dopisujesz
#include <ColorChat>


Teoretycznie jest to dobrze.W praktyce nie jest to wyświetlane na serwerze cały czas.Tylko jako jedna wiadomość na 'starcie' a efekt końcowy powinien być inny.Ten 'hud' powinien być wyświetlany cały czas.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika IP:dd2.klimatymiami.pl
Dołączona grafika IP:vt.klimatymiami.pl:6289

#6 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 15.10.2012 23:03

To jest status a nie say, nie zastąpisz go colotchat'em. Status może mieć inny kolor ale wtedy cały napis jest kolorowy.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych