Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Boss ,petle -crash


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Why So Serious?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 09.10.2012 18:07

Witam otóż zrobiłem Bossa do swojego moda i po zwiększeniu slotów serw przy bossie zaczął się crashować.
Nie mam ogólnie nawalonych wiadomości wysylanych do gracza więc wydaje mi się to dziwne

Konsola podczas crasha
"FATAL ERROR (shutting down): SZ_GetSpace: overflow without FSB_ALLOWOVERFLOW set on Server Reliable Datagram
FATAL ERROR (shutting down): SZ_GetSpace: overflow without FSB_ALLOWOVERFLOW set on Server Reliable Datagram
Add "-debug" to the //home//s131041/hlds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem"


public KoniecRundy(){
if( get_pcvar_num( EventBossDiablo ) ){
if( AktywnyEvent == 1){
new gracze[ 32 ] ,ilosc = 0;
for( new i = 1 ; i < MAX + 1 ; i++ ){
if( !is_user_connected( i ) || ( cs_get_user_team( i ) != CS_TEAM_CT && cs_get_user_team( i ) != CS_TEAM_T )|| is_user_hltv( i ) || player_class[i] == 0)
continue;

gracze[ ilosc++ ] = i;
}

if( ilosc> 0 ){
diablo_id = gracze[ random_num( 0 , ilosc- 1 ) ];
}
else{
AktywnyEvent = 0;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

for( new i = 1 ; i < MAX + 1 ; i++ ){
if( !is_user_connected( i ) || ( cs_get_user_team( i ) != CS_TEAM_CT && cs_get_user_team( i ) != CS_TEAM_T ) || i == diablo_id)
continue;


zapisane_druzyy[ i ] = _:cs_get_user_team( i );

cs_set_user_team( i , CS_TEAM_CT , CS_CT_GIGN );
}

zapisane_druzyy[diablo_id] = _:cs_get_user_team(diablo_id);

set_rendering ( diablo_id, kRenderFxGlowShell , 255 , 0 , 0 , kRenderNormal , 255 );
cs_set_user_team( diablo_id, CS_TEAM_T , CS_T_LEET );

AktywnyEvent = 2;
}
else if ( AktywnyEvent == 2 ){
boss_hp[diablo_id]=0
AktywnyEvent = 0;

cs_reset_user_model( diablo_id);
set_renderchange(diablo_id)
remove_task(diablo_id+TASK_DEATH_BOSS)
setGlowShell(diablo_id,0.0);

diablo_id = 0;

for( new i = 1 ; i < MAX + 1 ; i++ ){
if( !is_user_connected( i ) || ( cs_get_user_team( i ) != CS_TEAM_CT && cs_get_user_team( i ) != CS_TEAM_T )){
zapisane_druzyy[ i ] = 0;
continue;
}

cs_set_user_team( i , CsTeams:zapisane_druzyy[ i ] , CsTeams:zapisane_druzyy[ i ] == CS_TEAM_CT ? CS_CT_GIGN : CS_T_LEET);

zapisane_druzyy[ i ] = 0;
}
set_lights("k")

}
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}



Crash nastepuje w AktywnyEvent ==1 Czyli w koncu pierwszej rundy gdzie losuje bossa.
Mozliwe ,ze te 2 petle na raz na tyle laguja serwa ,ze pada
Umialby ktos pomoc?

Użytkownik MarWit edytował ten post 09.10.2012 21:33
Poprawiłem tag [SMA]

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.10.2012 15:21

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

Scripting AMXXProblemy

#3 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 14.10.2012 18:41

Podaj ilość slotów i linijkę #define MAX
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych