Modyfikacja pluginu cod_shop
P@trYk^.^
08.10.2012
Witam.
Mam do was prośbę. Moglibyście zrobić w tym pluginie, aby osoba która nie żyje także mogło kupować "Losowy Perk" oraz dodać do "Redull" Wyżej skaczesz + szybciej biegasz ? Za pomoc bardzo dziękuję.
SMA:
Mam do was prośbę. Moglibyście zrobić w tym pluginie, aby osoba która nie żyje także mogło kupować "Losowy Perk" oraz dodać do "Redull" Wyżej skaczesz + szybciej biegasz ? Za pomoc bardzo dziękuję.
SMA:
Spoiler
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_clcmd("say /shop", "Sklep"); } public Sklep(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep"); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1 menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2 menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3 menu_additem(menu, "RedBul \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r16000$");//4 menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10000$");//5 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 75 EXP] \yKoszt: \r5000$"); // 6 menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dostajesz 150 EXP] \yKoszt: \r10000$");//7 menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r3000$");//7 menu_display(id, menu); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); switch(item) { case 0: { if(kasa >= 1500) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+10); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 10 hp!"); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 3000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+25); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 25 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 6000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-6000); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 16000) { cs_set_user_money(id, kasa-16000); set_user_gravity(id, 0.5); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Skaczesz wyzej!"); } if(kasa < 16000) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 4: { if(kasa >= 16000) { cs_set_user_money(id, kasa-10000); client_print(id, print_chat, "[SKLEP]^x01 Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales super kase %i$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(15,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,55); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,30); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Straciles %i HP!", healthbonus); } case 8: ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,150); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, 16000); ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!"); } } } if(kasa < 16000) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 5000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 250); cs_set_user_money(id, kasa-5000); cod_set_user_xp(id, exp+100) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 100 EXP'a!"); } if(kasa < 5000) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 6: { if(kasa >= 10000) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(25, 250); cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_xp(id, exp+200) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 200 EXP'a!"); } if(kasa < 10000) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 7: { if(kasa >= 3000) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); } if(kasa < 3000) ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
sNH.
09.10.2012
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "RedBul \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt: \r16000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 75 EXP] \yKoszt: \r5000$"); // 6
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dostajesz 150 EXP] \yKoszt: \r10000$");//7
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r3000$");//7
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 10 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 6000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
set_user_gravity(id, 0.5);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Skaczesz wyzej!");
}
if(kasa < 16000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP]^x01 Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(15,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, 16000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}
}
}
if(kasa < 16000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 5000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 250);
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
cod_set_user_xp(id, exp+100)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 100 EXP'a!");
}
if(kasa < 5000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 10000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 250);
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_xp(id, exp+200)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 200 EXP'a!");
}
if(kasa < 10000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 7:
{
if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}
if(kasa < 3000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
P@trYk^.^
09.10.2012
Mógłbyś powiedzieć co dodałeś ?
Ja chciałem, aby można było kupować perk nawet jeśli jest się nie żywym oraz dodać do "Redbull'a" że szybciej się biega.
Ja chciałem, aby można było kupować perk nawet jeśli jest się nie żywym oraz dodać do "Redbull'a" że szybciej się biega.
sNH.
09.10.2012
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
To odpowiada za to, czy gracz jest żywy czy nie. Usunąłem to

P@trYk^.^
10.10.2012
oK ;D "+" dla Ciebie.
Czekam jeszcze na dodanie do "Redbull'a" - Wyżej skaczesz i szybciej biegasz.
Czekam jeszcze na dodanie do "Redbull'a" - Wyżej skaczesz i szybciej biegasz.
JustBeFine
12.10.2012
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "RedBul \r[Wyzej skaczesz + Szybciej biegasz] \yKoszt: \r16000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 75 EXP] \yKoszt: \r5000$"); // 6
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dostajesz 150 EXP] \yKoszt: \r10000$");//7
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r3000$");//7
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 10 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 6000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
set_user_gravity(id, 0.5);
set_user_maxspeed(id, 300);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Skaczesz wyzej + Biegasz szybciej!");
}
if(kasa < 16000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP]^x01 Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(15,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, 16000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}
}
}
if(kasa < 16000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 5000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 250);
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
cod_set_user_xp(id, exp+100)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 100 EXP'a!");
}
if(kasa < 5000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 10000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 250);
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_xp(id, exp+200)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 200 EXP'a!");
}
if(kasa < 10000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 7:
{
if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}
if(kasa < 3000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
PS. Nie wiem czy tak ma być lecz to co zrobił Slandish pozwala graczom na kupowanie wszystkiego z sklepiku gdy są dead.
Użytkownik JustBeFine edytował ten post 12.10.2012 17:19
P@trYk^.^
12.10.2012
set_user_maxspeed(id, 300);
Czy to nie oznacza, że gdy gracz to kupi będzie miał +300 w kondycji ?
Ja chcę, aby gracz miał +30 kondycji na rundę, gdy to kupi.
Czy to nie oznacza, że gdy gracz to kupi będzie miał +300 w kondycji ?
Ja chcę, aby gracz miał +30 kondycji na rundę, gdy to kupi.
JustBeFine
12.10.2012
Było tak od razu
.
Użytkownik JustBeFine edytował ten post 12.10.2012 17:58

Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <codmod>
new bool: redbull[32];
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
}
public round_end(id)
{
if(redbull[id])
{
cod_set_user_bonus_trim(id, 0)
redbull[id] = false;
}
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "RedBul \r[Wyzej skaczesz + Szybciej biegasz] \yKoszt: \r16000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 75 EXP] \yKoszt: \r5000$"); // 6
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dostajesz 150 EXP] \yKoszt: \r10000$");//7
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r3000$");//7
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 10 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 6000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
set_user_gravity(id, 0.5);
cod_set_user_bonus_trim(id, 30);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Skaczesz wyzej + Biegasz szybciej!");
redbull[id] = true;
}
if(kasa < 16000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP]^x01 Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(15,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, 16000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}
}
}
if(kasa < 16000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 5000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
cod_set_user_xp(id, exp+100)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 100 EXP'a!");
}
if(kasa < 5000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 10000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_xp(id, exp+200)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 200 EXP'a!");
}
if(kasa < 10000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 7:
{
if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}
if(kasa < 3000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public onDeath(id)
{
if(redbull[id])
{
cod_set_user_bonus_trim(id, 0)
redbull[id] = false;
}
}
Użytkownik JustBeFine edytował ten post 12.10.2012 17:58
P@trYk^.^
13.10.2012
Nie działa 
Gdy kupię Redbulla, dostaję +30 kondycji i jest na zawsze, lecz po następnym kupnie nie dodaje już kondycji.
Czy wie ktoś jak to zrobić ?

Gdy kupię Redbulla, dostaję +30 kondycji i jest na zawsze, lecz po następnym kupnie nie dodaje już kondycji.
Czy wie ktoś jak to zrobić ?
JustBeFine
13.10.2012
Teraz powinno działać na 99.9%
Jak nie będzie działać to jestem głupi 
Użytkownik JustBeFine edytował ten post 13.10.2012 18:59


Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new bool: redbull[32];
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.0", "MieTeK");
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /shop", "Sklep");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_Pre", 0);
}
public Ham_Killed_Pre(id,kid,shouldgib){
if(redbull[id])
{
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id)-30)
redbull[id] = false;
}
}
public round_end(id)
{
if(redbull[id])
{
cod_set_user_bonus_trim(id, 0)
redbull[id] = false;
}
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, "Ibuprofen \r[Leczy 10 HP] \yKoszt: \r1500$");//1
menu_additem(menu, "Fenacetyna \r[Leczy 25 HP] \yKoszt: \r3000$");//2
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r6000$");//3
menu_additem(menu, "RedBul \r[Wyzej skaczesz + Szybciej biegasz] \yKoszt: \r16000$");//4
menu_additem(menu, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt: \r10000$");//5
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dostajesz 75 EXP] \yKoszt: \r5000$"); // 6
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dostajesz 150 EXP] \yKoszt: \r10000$");//7
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r3000$");//7
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 10 hp!");
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 25 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 6000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
set_user_gravity(id, 0.5);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id)+30);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Skaczesz wyzej + Biegasz szybciej!");
redbull[id] = true;
}
if(kasa < 16000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP]^x01 Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(15,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,55);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,30);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Straciles %i HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,150);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, 16000);
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
}
}
}
if(kasa < 16000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 5000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
cod_set_user_xp(id, exp+100)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 100 EXP'a!");
}
if(kasa < 5000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 10000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_xp(id, exp+200)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Dostales 200 EXP'a!");
}
if(kasa < 10000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 7:
{
if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
}
if(kasa < 3000)
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik JustBeFine edytował ten post 13.10.2012 18:59