Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Entity Attachament


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.10.2012 11:34

Witam, wie ktoś może czy jest jakaś funkcja podobna do PLAYER_ATTACHAMENT
tylko ze na enty ?

stock msg_playerattachament(index, model, Origin[3], life)
{
    message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY, Origin, index) //message begin
    write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
    write_byte(index) // entity index of player
    write_coord(Origin[2]+25) // vertical offset  attachment origin.z = player origin.z + vertical offset
    write_short(model) // model index
    write_short(life) // life * 10
    message_end()
}


to jest na graczy, a na enty jest cos ?

jak próbowałem to w konsoli są errory ( z tego stocka) :

Bad client in R_AttachTentToPlayer()

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 05.10.2012 11:34

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2012 11:58

Nie spotkałem się z messagem dla entów ale możesz to zrobić poprzez np. addtofullpack ( ustawianie pozycji )

Użytkownik DarkGL edytował ten post 05.10.2012 11:59

  • +
  • -
  • 0

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.10.2012 12:30

właśnie się meczę, chcę umieścić pasek Hp nad entem. tylko zamiast modelu enta był model bara i na dodatek frame sprita było na zero. i sam pasek "latał"... a po zatym nie wiem nawet do czego służy addtofullpack

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2012 12:38

Jest już plugin od tego poszukaj sam napisałem kiedyś coś takiego niestety nie mogę znaleźć sma
  • +
  • -
  • 0

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.10.2012 13:38

Wiesz, znalazłem kilka wersji i wszystko jest pokićkane, że nic nie rozumiem
np te
es, e, user ,host cos tam

Moze zrobi ktos tutka ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych