Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na deathrun.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Summer

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Brzeg
Offline

Napisano 04.10.2012 18:07

Siemanko, proszę o pomoc. Szukam plugina na deathrun :D

Chodzi o takiego , że na poczatku rundy można sobie wybrac grawitacje, albo szybkosc.

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.10.2012 13:08

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new bool:g_FreezeTime, menu, menu_callback_handler, bool:szybkosc[33];

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "6.1.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_Item_PreFrame, "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
}
public SpawnedEventPre(id){
szybkosc[id]=false;
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
show_vip_menu(id);
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
if(is_user_alive(id)){
fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
}
}
public logevent_round_start(){
g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
g_FreezeTime=true;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
if(!g_FreezeTime && szybkosc[id]){
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 100);
}
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
menu_additem(menu,"\wGrawitacja","",0,menu_callback_handler);
menu_additem(menu,"\wSzybkosc","",0,menu_callback_handler);
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
set_user_gravity(id, 0.75);
}
if(item==1){
szybkosc[id]=true;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych