Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Serwer sam się restartuje
#1
Napisano 29.09.2012 18:17
Serwer notorycznie sam mi się restartuje. Czasem co godzine, czasem co dwie, czasem co dwanaście, a czasem co pięć minut. Nie ma absolutnie nic w logach (jakieś tam errory są, ale nic nie znaczące).
Od ponad miesiąca się z tym męczę i nie mam pojęcia co zrobić.
Po prostu gra w pewnym momencie staje w miejscu, "Connection Problem" i po chwili serwer znów jest na liście, a mapa startowa... To tak jakby serwer się przeciążał i żeby mógł funkcjonować restartuje się, ale dzieje się to przy obojętnej ilości graczy.
Doradźcie coś błagam
#2
Napisano 29.09.2012 18:23
Zapoznaj się z tematami:
http://amxx.pl/topic...-rebuy-bug-fix/
http://amxx.pl/topic...nti-cmd-dlfile/
http://amxx.pl/topic...owinnismy-miec/
Zdejmin te warny lub zablokuj mi konto!!! WCM!!!
#3
Napisano 29.09.2012 18:28
L 09/29/2012 - 00:29:29: Start of error session. L 09/29/2012 - 00:29:29: Info (map "de_aztec") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120929.log") L 09/29/2012 - 00:29:29: Invalid player id 0 L 09/29/2012 - 00:29:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx") L 09/29/2012 - 00:29:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker") L 09/29/2012 - 00:29:29: [AMXX] [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27) L 09/29/2012 - 00:29:36: Invalid player id 0 L 09/29/2012 - 00:29:36: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "bulletdamage.amxx") L 09/29/2012 - 00:29:36: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker") L 09/29/2012 - 00:29:36: [AMXX] [0] text3p1Uqk.sma::on_damage (line 27) L 09/29/2012 - 10:51:48: Start of error session. L 09/29/2012 - 10:51:48: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120929.log") L 09/29/2012 - 10:51:48: [ENGINE] Invalid entity 115 L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx") L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int") L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] [0] parachute.sma::client_PreThink (line 159) L 09/29/2012 - 10:51:48: [ENGINE] Invalid entity 115 L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx") L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int") L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] [0] parachute.sma::client_PreThink (line 159) L 09/29/2012 - 10:51:48: [ENGINE] Invalid entity 115 L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx") L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int") L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] [0] parachute.sma::client_PreThink (line 159) L 09/29/2012 - 10:51:48: [ENGINE] Invalid entity 115 L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx") L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int") L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] [0] parachute.sma::client_PreThink (line 159) L 09/29/2012 - 10:51:48: [ENGINE] Invalid entity 115 L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx") L 09/29/2012 - 10:51:48: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
Pluginy:
; Custom - Add 3rd party plugins here mapchooser4.amxx ;qtm_codmod5makovfinal.amxx ;QTM_CodMod.amxx - to ta wersja stara bez nowych premium ;qtm_codmod4.amxx ostatnia wersja knife_mod.amxx ban_neo_vvv.amxx autobuyfix.amxx hpk.amxx interpchangerecsm.amxx ad_manager.amxx c4.amxx ptb.amxx alt_end_round_sounds.amxx polski_cs.amxx adminlisten.amxx Voices_Management.amxx bulletdamage.amxx debug deathinfo.amxx Klient.amxx esp_spec.amxx admin_freelook.amxx niemowip.amxx show_ips.amxx FreeDefuserkit.amxx runplanting.amxx sillyc4.amxx ban_net_packet_spammer.amxx ;zabezpieczenia przed crash destroyFiles.amxx team-semiclip.amxx ;przechodzenie przez swoich parachute.amxx debug buy_ammo.amxx upomnij_gracza.amxx
Nie za bardzo wiem o co chodzi z metamodem, więc dam to:
linux addons/dproto/dproto_i386.so linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.soJeśli to złe to mnie nakieruj
Jeżeli to w czymś pomoże, mój serwer to Cod Mod i stoi na OwnServer
Użytkownik Eryk95 edytował ten post 29.09.2012 18:30
#4
Napisano 29.09.2012 22:16
DarkGL to mój autorytet.
#5
Napisano 30.09.2012 08:49
http://amxx.pl/topic...inu-spadochron/
BulletDamage:
// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also. #define DAMAGE_RECIEVED #include <amxmodx> new g_MsgSync #if defined DAMAGE_RECIEVED new g_MsgSync2 #endif public plugin_init() { register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip") register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") g_MsgSync = CreateHudSyncObj() #if defined DAMAGE_RECIEVED g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj() #endif } public on_damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id) #if defined DAMAGE_RECIEVED // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) ) { new damage = read_data(2) set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1) ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage) #else if ( is_user_connected(attacker) ) { new damage = read_data(2) #endif set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1) ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage) } }
Nie znam się za bardzo, ale to raczej nie one powodują ten problem. Restarty robią się w innych godzinach niż errory.
Użytkownik Eryk95 edytował ten post 30.09.2012 08:51
#6
Napisano 30.09.2012 10:28
L 09/30/2012 - 03:00:14: -------- Mapchange to de_dust2 -------- L 09/30/2012 - 03:00:15: Invalid multi-lingual line (file "cstrike/addons/amxmodx/data/lang/statsx.txt" line 1)W czym może tkwić problem?
#7
Napisano 30.09.2012 12:40
Załączone pliki
Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 30.09.2012 12:42
DarkGL to mój autorytet.
#9
Napisano 30.09.2012 13:44
Załączone pliki
DarkGL to mój autorytet.
#10
Napisano 30.09.2012 14:30
Zobaczę tak do jutra może później czy wszystko na 100% działa i dam znać (+++ również dam )
#11
Napisano 30.09.2012 20:02
Gdy mapa się zmienia normalnie, wygląda to tak:
L 09/30/2012 - 00:08:58: -------- Mapchange to cs_wiocha -------- L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] --- L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] Wczytywanie pliku: "addons/amxmodx/configs/roundsound.ini" L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] --- L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] [ Loading 7 CTs Sounds ] L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/19.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/1.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/2.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/3.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/4.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/5.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/6.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] --- L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] [ Loading 8 Ts Sounds ] L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/7.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/8.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/9.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/11.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/16.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/17.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/CSM_COD/18.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] - sound/misc/makov/school/bosski2.mp3 L 09/30/2012 - 00:08:58: [alt_end_round_sounds.amxx] --- L 09/30/2012 - 00:08:58: [mapchooser4.amxx] Found 37 maps in maps folder
Po restarcie, tak:
L 09/30/2012 - 20:44:52: -------- Mapchange to de_dust2 -------- L 09/30/2012 - 20:44:53: [mapchooser4.amxx] Found 37 maps in maps folder
O co chodzi? Problem z RoundSound'ami?
Użytkownik Eryk95 edytował ten post 30.09.2012 20:02
#12 Gość_21977_*
Napisano 02.10.2012 09:52
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych