Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wymuszenie noża


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 24.09.2012 18:57

Cześć,
kolejną rzeczą jaką chciałem zrobić do mojego pluginu jest wymuszanie noża tylko na 1 rundę.
Wszystkie zmienne bool są już użyte/ustawione, a problem tkwi (raczej) w funkcji, która ma za to odpowiadać.
Początkowo chciałem to zrobić w tasku, lecz efekt był taki sam.


public tylko_kosa(id){
new bron = get_user_weapon(id)

if(tylko_noz[id] == true && is_user_alive(id)){
if(bron != CSW_KNIFE || bron!= CSW_C4){
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
}
}


I task, którego tylko początkowo używałem (później z niego zrezygnowałem)

set_task(0.1, "tylko_kosa", _, _, _,"b")


ps. nie chcę, żeby wyrzucało broń, tylko ją zmieniało na nóż, jesli broń jest różna od noża oraz bomby (c4).
ps2. jak zmieniłem "lub" ( || ) na "i" ( && ) to rezultat był taki sam.



////EDIT

już sobie poradziłem , wrzuciłem całego if'a do funkcji CurWeapon i zmieniłem warunek na "i" (&&), tylko, że musi zostać oddany 1 strzał lub ktoś sam musi zmienić broń - czy można zrobić tak, żeby plugin od razu zmienił broń, tak, żeby dana osoba nie mogła oddać nawet 1 strzału?

Użytkownik `NN edytował ten post 24.09.2012 19:07

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.09.2012 19:03

zmień || na && i ewentualnie dodaj to do curweapona będzie lepszy efekt zamiast tasku
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 24.09.2012 19:07

No właśnie to zrobiłem, byłem w trakcie edytowania postu, już działa, teraz coś co nie jest konieczne, ale by się przydało, czyli końcówka postu:

już sobie poradziłem , wrzuciłem całego if'a do funkcji CurWeapon i zmieniłem warunek na "i" (&&), tylko, że musi zostać oddany 1 strzał lub ktoś sam musi zmienić broń - czy można zrobić tak, żeby plugin od razu zmienił broń, tak, żeby dana osoba nie mogła oddać nawet 1 strzału?


choć sam sobie poradziłem, to + za chęci oczywiście leci :)

Użytkownik `NN edytował ten post 24.09.2012 19:09

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.09.2012 20:02

Oddać może, ale zaraz po strzale jest zmieniana broń i chyba tylko jest efekt graficzny i dźwiękowy u tego co strzelał (czyli strzał nie odbiera dmg)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 24.09.2012 20:10

Oddać może, ale zaraz po strzale jest zmieniana broń i chyba tylko jest efekt graficzny i dźwiękowy u tego co strzelał (czyli strzał nie odbiera dmg)


Wiem, że broń jest od razu zmienia, napisałem to :) I nie jest to niestety "efekt graficzny", można oddać 1 strzał rzeczywisty.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.09.2012 20:22

Może przy "zdarzeniu" uruchomienia trybu tylko na noże każdemu wywołuj:
engclient_cmd(id,"weapon_knife");
?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.09.2012 22:13

wywolaj dodatkowo client_cmd(id,"weapon_knife") i zwróc PLUGIN_HANDLED
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych