Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

VIP jailbreak


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 arodix

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:safasfa
Offline

Napisano 23.09.2012 13:44

Cześć napisze mi ktoś vipa na jailbreak?

Funkcje:

1. 150hp
2. 100 armora
3. 2 modele osobne dla tt i dla ct (fajnie jakby ktoś mi znalazł jakiegoś wieźnia fajnego i strażnika)
4. 2x flesh
5. smoke
6. napis w tabeli VIP
7. Magiczny marker (flaga t Admin_LEVEL_H)
8. 2x większe obrażenia z kosy
9. zamiast zwykłego noża posiada łom

Proszę o wytłumaczenie jakby był ktoś chętny napisać .

Gdzie co wgrać

Tu macie plugin ktory chce przerobić

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>

#define VIP ADMIN_LEVEL_H // flaga t
#define MDL_VIPCT "vip_ct"
#define MDL_VIPTT "vip_tt"


new const P_NOZ[] = "models/p_noz/p_noz.mdl"
new const V_NOZ[] = "models/v_noz/v_noz.mdl"

new vip_hp, vip_ap, vip_dmg

public plugin_init() {
register_plugin("VIP", "1.0", "naXe")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Gracz_Resp", 1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia")
register_event("CurWeapon", "Noz", "be", "1=1", "2=29")

vip_hp = register_cvar("vip_zycie", "150")
vip_ap = register_cvar("vip_armor", "50")
vip_dmg = register_cvar("vip_dmg", "2.0")
}

public
plugin_precache() {
static
nazwamodelu[128]
formatex(nazwamodelu, 127, "models/player/%s/%s.mdl", MDL_VIPCT, MDL_VIPCT)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwamodelu)

formatex(nazwamodelu, 127, "models/player/%s/%s.mdl", MDL_VIPTT, MDL_VIPTT)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwamodelu)

formatex(nazwamodelu, 127, "models/player/%s/%sT.mdl", MDL_VIPTT, MDL_VIPTT)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, nazwamodelu)
}

public
Gracz_Resp(id) {
if(!
is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE

set_user_health
(id, get_pcvar_num(vip_hp))
set_user_armor(id, get_pcvar_num(vip_ap))
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")

get_user_team(id) == 1 ? ustaw_model(id, MDL_VIPTT) : ustaw_model(id, MDL_VIPCT)

return
PLUGIN_CONTINUE
}

public
Obrazenia(ofiara, konflikt, atakujacy, Float:obrazenia, dmgbity) {
if(!
is_user_connected(ofiara) || !is_user_connected(atakujacy) || !(get_user_flags(atakujacy) & VIP)) return HAM_IGNORED

if(atakujacy != 0 && is_user_alive(atakujacy) && get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE) {
SetHamParamFloat(4, obrazenia*get_pcvar_float(vip_dmg))
return
HAM_HANDLED
}
return
HAM_IGNORED
}

public
Noz(id) {
if(!
is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & VIP)) return PLUGIN_CONTINUE

entity_set_string
(id, EV_SZ_viewmodel, V_NOZ)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, P_NOZ)
return
PLUGIN_CONTINUE
}

stock ustaw_model(id, model[]) engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych