Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Spawn Protection PL by Dudix


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Wituch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:94
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.04.2018 10:08

Zmienna bool. Jeżeli runda się zaczęła to ustawiasz na true. A w funkcji od ustawiania nieśmiertelności dajesz że jak runda się zaczęła to nie ustawiasz. Na koniec rundy dajesz zmienna na false

 

w końcu ktos cos sensownego powiedzial...

 

Moglbys mi dokladnie wytlumaczyc co mam zrobic?


  • +
  • -
  • 0

#22 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 05.04.2018 08:23

Tak, mógłbym


Robisz Zmienna bool. Jeżeli runda się zaczęła to ustawiasz na true. A w funkcji od ustawiania nieśmiertelności dajesz warunek że jak zmienną jest true to return (żeby nie ustawiać nieśmiertelności). Na koniec rundy dajesz zmienna na false
  • +
  • -
  • 1

#23 Wituch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:94
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.04.2018 20:03

Tak, mógłbym


Robisz Zmienna bool. Jeżeli runda się zaczęła to ustawiasz na true. A w funkcji od ustawiania nieśmiertelności dajesz warunek że jak zmienną jest true to return (żeby nie ustawiać nieśmiertelności). Na koniec rundy dajesz zmienna na false

 

 

gdzie ja mam to zmienic ? w pliku sma?

 

Mogłbys powiedziec dokladniej gdzie co i jak , lub podac gotowy kod 

 

nie poradze chyba sobie ale leci + za info


  • +
  • -
  • 0

#24 Wituch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:94
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.04.2018 20:04

Tak, mógłbym


Robisz Zmienna bool. Jeżeli runda się zaczęła to ustawiasz na true. A w funkcji od ustawiania nieśmiertelności dajesz warunek że jak zmienną jest true to return (żeby nie ustawiać nieśmiertelności). Na koniec rundy dajesz zmienna na false

 

 

gdzie ja mam to zmienic ? w pliku sma?

 

Mogłbys powiedziec dokladniej gdzie co i jak , lub podac gotowy kod 

 

nie poradze chyba sobie ale leci + za info


  • +
  • -
  • 0

#25 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.04.2018 20:36

Tak w pliku sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#26 Wituch

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:94
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2018 06:21

Tak w pliku sma.

 

 

Oki teraz juz wiem znalazlem te wiersze , tylko nie chce nic popsuc...

 

mógłbyś dać gotowy kod , byl bym wdzieczny , nie to ze jestem len tylko nie chce nic spieprzyc :)

 

dzięki leci +


  • +
  • -
  • 0

#27 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 06.04.2018 07:06

ale ten kod jest gotowy już


  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych