Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] bug przy menu wyboru broni

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Narcyzek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 15.09.2012 16:29

Znajomy przerobił mi klasę, aby miała ona wybór broni na początku rundy.. haczyk lecz wygląda tak:
pierwsza runda
-wybieram ak - ma tylko 30ammo

druga runda
/mam juz ak z 120ammo/
-wybieram m4 - mam m4 30 ammo

trzecia runda
/mam juz ak i m4 ze 120ammo/

Chciałbym aby po/przed rundą wywalało broń, aby nowo wybrana nie pokrywala sie ze starą.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szturmowy";
new const opis[] = "AK/M4. Startowe 145hp";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "g_Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}

public g_Spawn(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id))
menu(id);
}
public menu(id){
new menu = menu_create("Jaki zestaw broni preferujesz", "g_Choose");

menu_additem(menu, "\rM4A1 + Usp");
menu_additem(menu, "\wAk47 + glock");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public g_Choose(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:{

cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_USP);
}
case 1:{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18);
}
}
if(!is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id)

}
return PLUGIN_CONTINUE;
}



próbowałem jak widać użyć
if(!is_user_alive(id))
  {
   strip_user_weapons(id)

  }
lecz chyba mi źle skompilowało lub źle zastosowałem to.

Użytkownik Narcyzek edytował ten post 15.09.2012 16:32

  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 15.09.2012 19:31

sprawdź :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szturmowy";
new const opis[] = "AK/M4. Startowe 145hp";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "g_Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}

public g_Spawn(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id)
menu(id);
}
}
public menu(id){
new menu = menu_create("Jaki zestaw broni preferujesz", "g_Choose");

menu_additem(menu, "\rM4A1 + Usp");
menu_additem(menu, "\wAk47 + glock");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public g_Choose(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:{

cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_USP);
}
case 1:{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Narcyzek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 15.09.2012 19:57

dziękuje.. ja jestem zdolny :P

Plus leci... usuncie temat :PPP bo mi klase podpieprzą :D

Wszystko ok, sprawdzilem - tylko jeden problem zostal a 1 narodzil sie xD


można jakoś ammo do nich dodać? bo w tych broniach nie ma amunicji xD

dzięki opcji
strip_user_weapons(id)
nie mam innych broni... noza.. perki dajace przedmioty sie kasuja...
jest jakas komenda/polecenia które zabiera broń.. nie zabiera wszystkich tylko okreslone?
  • +
  • -
  • 0

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 16.09.2012 17:20

to wykorzystaj

to

if(get_user_weapon(id) == CSW_MP5NAVY)
{
strip_user_weapons(id)
}


w

public g_Spawn(id)


Lub to co napisał kolega niżej :)

(ja podałem przykład jak zrobić inaczej :D) :)

Użytkownik glut1997 edytował ten post 16.09.2012 17:24

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.09.2012 17:22

to wykorzystaj

to

if(get_user_weapon(id) == CSW_MP5NAVY)
{
strip_user_weapons(id)
}


w

public g_Spawn(id)

uzyj stocka ham_strip_user_weapons on odbiera okreslone bronie
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 Narcyzek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 16.09.2012 17:34


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szturmowy";
new const opis[] = "AK/M4. Startowe 145hp";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "g_Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}

public g_Spawn(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id))
{
if(user_has_weapon(id, CSW_AK47)){ ham_strip_user_weapon(id, CSW_AK47, 1, true); }else{ return 0; }
if(user_has_weapon(id, CSW_M4A1)){ ham_strip_user_weapon(id, CSW_M4A1, 1, true); }else{ return 0; }

menu(id);
}
}
public menu(id){
new menu = menu_create("Jaki zestaw broni preferujesz", "g_Choose");

menu_additem(menu, "\rM4A1 + Usp");
menu_additem(menu, "\wAk47 + glock");

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
}
public g_Choose(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
switch(item)
{
case 0:{

get_user_weapon(id) == CSW_M4A1;
get_user_weapon(id) == CSW_USP;
}
case 1:{
get_user_weapon(id) == CSW_AK47);
get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Miało by to tak wyglądać?
Może mi to ktoś skompilować?


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Szturmowy.sma(36) : error 017: undefined symbol "ham_strip_user_weapon"
codclass_Szturmowy.sma(37) : error 017: undefined symbol "ham_strip_user_weapon"
codclass_Szturmowy.sma(41) : warning 209: function "g_Spawn" should return a value
codclass_Szturmowy.sma(64) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_Szturmowy.sma(64) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Szturmowy.sma(64) : warning 215: expression has no effect
codclass_Szturmowy.sma(65) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_Szturmowy.sma(65) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Szturmowy.sma(65) : warning 215: expression has no effect

6 Errors.
Could not locate output file codclass_Szturmowy.amxx (compile failed).

to samo lokalnie

Użytkownik Narcyzek edytował ten post 16.09.2012 17:36

  • +
  • -
  • 0

#7 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 16.09.2012 17:53

sprawdź

http://amxx.pl/pastebin/hkspa4teunco/
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#8 Narcyzek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 16.09.2012 18:10

codclass_Szturmowy.sma(55) : warning 209: function "g_Spawn" should return a value

i przez to nie ma menu
  • +
  • -
  • 0

#9 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 16.09.2012 18:40

A teraz ?? :)

http://amxx.pl/pastebin/17eqgoy0cge80/
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#10 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 17.09.2012 12:27

Po co tak mącić w kodzie skoro można dodać to w prosty sposób im niej kodu tym łatwiej się dokonuje późniejszych zmian.

Załączone pliki


Użytkownik sekio edytował ten post 17.09.2012 12:28

http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#11 Narcyzek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 17.09.2012 16:49

udało się.. Glut, coś twój kod znowu nie chciał się skompilować więc nie sprawdziłem.
sekio, twój działa bez zarzutu.. za każdą odpowiedź dałem po "+". temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#12 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 17.09.2012 18:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych