Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

[ROZWIĄZANE] Menu broni

Naprawienie

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 09.09.2012 15:14

WItam!

Mógłby ktoś poprawić ten plugin (sma na dole), bo nie działa poprawnie, dzisiaj np. wbijam na serwa i daje menu w pierwszej rundzie, a powinno od 2. Chciałbym, aby ktoś poprawił go i dał od 3 rundy.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H // flaga

#define PLUGIN "vip_menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "VuX"

new runda = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "daj", 1);

register_event("HLTV", "Runda", "a", "1=0", "2=0");

}
public func_menu(id)
{


new menu = menu_create("Wybierz zestaw broni","func_menu_show")
menu_additem(menu,"M4A1+DEAGLE+granaty","1",0)
menu_additem(menu,"AK47+DEAGLE+granaty","2",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
return PLUGIN_CONTINUE




}
public func_menu_show(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 :
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_hegrenade")
give_item(id,"weapon_flashbang")
give_item(id,"weapon_flashbang")
give_item(id,"weapon_smokegrenade")

}
case 2:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_hegrenade")
give_item(id,"weapon_flashbang")
give_item(id,"weapon_flashbang")
give_item(id,"weapon_smokegrenade")

}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public daj(id){


if(runda>=2)
{
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
{
if(is_user_alive(id))
{


set_task(2.0, "func_menu", id)
}
}
}
}
public Runda(id)
{
runda++
}

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 09.09.2012 15:18

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 09.09.2012 16:24

Można close, działa
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 09.09.2012 16:45

Automatyczna wiadomość



Ten temat został przeniesiony z forum


AMX Mod X > Problemy z pluginami


do


Scripting AMXX > Pluginy


  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.


#5 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 09.09.2012 19:26

Sorry za zamieszanie, ale czy mógłbyś usunąć z tego menu granaty i dodać takie kolorowe menu? Tzn. tak na żółto i napisać "weź" takie coś: Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.09.2012 12:22

Załączony plik  bronie.sma   2,52 KB  26 Ilość pobrań
  bronie.amxx

#7 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.09.2012 17:09

Coś nie takie te menu: http://vlep.pl/5tmpic.jpg Przy numeracji są jakieś literki, proszę o poprawę.

Użytkownik C@w@ler edytował ten post 10.09.2012 17:09

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.09.2012 17:24

Zamień
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "d");
na
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\d");
Umknął mi slash.

Załączony plik  bronie.sma   2,52 KB  32 Ilość pobrań
  bronie.amxx

#9 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.09.2012 19:29

Wszystko super, tylko te menu koliduje chyba z VIP generator. Tzn. w vip generator dałem granaty od 2 rundy i faktycznie dostaję je od 2 rundy, natomiast znikają one w momencie kiedy pojawia się menu z broniami, czyli w 3 rundzie, wtedy już nie dostaję granatów, po wybraniu np. m4a1+Deagle. Proszę o pomoc.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#10 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.09.2012 20:03

Potwierdzam, że jest niekompatybilne.
W momencie spawnu, vip z generatora natychmiast daje nagrody, w tym granaty.

Plugin vipa zamieszczony przez Ciebie powyżej, 2 sekundy później wyświetla menu, gdzie wybrawszy dowolną opcję,
znikają wszystkie bronie (+granaty, a nawet nóż), po czym są na nowo dodawane.

Nie można więc powiedzieć, żeby plugin vip "bronie" z tego tematu działał prawidłowo.
Ponadto, nie sprawdza on, czy osoba, która kliknie cokolwiek w menu, jest jeszcze żywa,
co może generować liczne błędy, a nawet crashować serwer. W każdym razie, Error logami na pewno posypie.

Proponowałbym napisać na nowo plugin "broni", bo w obecnej formie nie nadaje się do użytku.

#11 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.09.2012 20:47

Właśnie serwer doznał crashu :/, a czy mógłbyś napisać takowy plugin? Bo ja nie znam się aż tak bardzo, aby pisać pluginy. Z góry dziękuję.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#12 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.09.2012 20:50

Wyślij mi SMA vipa, to Ci dopiszę.

#13 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.09.2012 20:56

Ok zaraz wyślę, jeszcze problem mam z errorami:

L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [MySQL] Thread worker was unable to start.
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxbans_main.amxx")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ThreadQuery")
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [0] check_flag.inl::check_flagged (line 36)
L 09/09/2012 - 23:53:29: [AMXX]    [1] check_player.inl::check_player_ (line 100)

Tutaj .sma vipa:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], gRound=0;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "5.1.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++)
register_clcmd(g_Langcmd[i],"g_Vips");
register_clcmd("say /vip", "g_ShowMotd");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_logevent("Round_end", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public SpawnedEventPreVip(id){
if(gRound>=2){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG,2);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
}
public g_Vips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];

new g_Size=ArraySize(g_Array);

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);

if(i == g_Size - 1)
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
else
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze : ^x04%s", g_Message);
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));

ArrayPushString(g_Array,szName);

new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public g_ShowMotd(id){
if(is_user_connected(id))
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer]){
if(get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
new g_Hs=read_data(3);
new g_Hp=get_user_health(killer);
if(g_Hs){
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 500);
if(g_Hp < 130){
if(g_Hp + 10 > 120){
new g_Dif = 120 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 10);
}
}
else{
cs_set_user_money(killer,cs_get_user_money(killer) + 300);
if(g_Hp < 120){
if(g_Hp + 5 > 120 ){
new g_Dif = 120 - g_Hp;
set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
}
else
set_user_health(killer,g_Hp + 5);
}
}
}
}
}
public Round_end(){
for(new i = 1; i < 33; i++){
if(is_user_alive(i) && g_Vip[i])
cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 200);
}
}

Dołączona grafika
Dołączona grafika

#14 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.09.2012 20:56

Ni jak do tematu te logi pasują.

#15 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.09.2012 21:00

Wiem, to z amxbansa, ale chyba przez to był chyba crash, a 2 temat zakładać to tak...
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#16 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 12.09.2012 08:17

To jak zrobisz te menu? Bo to ważny plugin dla mnie i go potrzebuję.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#17 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 13.09.2012 10:54

Odświeżam.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#18 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 14.09.2012 14:07

@Odświeżam
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#19 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 14.09.2012 16:41

Sprawdź ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#20 C@w@ler

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:260
  • GG:
  • Imię:Sebo
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 14.09.2012 16:57

Są błędy takie co wcześniej, popraw go jak możesz.
Dołączona grafika
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych