Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Galileo (nominowanie map)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 06.09.2012 14:39

Witam.
Mój problem polega na tym ze mogę nominować standardowe mapki typu de_nuke, de_inferno.
Nie mogę nominować na przykład ratsa westa idt które sobie dograłem .

Oraz jak zrobić aby nie trzeba było wpisywać przedrostków przy nominacji typu de_ cs_ ?


Oto moje galileo.cfg:
// Galileo Configuration File

amx_extendmap_max 45 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.
amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)
gal_cmd_votemap 1 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone
gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote

gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - wszystkie mapy w jednej linii
// 2 - kazda mapa w osobnej lini
gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//3 dynamiczna
gal_rtv_wait 5
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv
gal_rtv_ratio 0.55
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.
gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz
gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skąd maja być sczytywane mapy
gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?
gal_nom_qtyused 3 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.
//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %
gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygające
gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać
gal_vote_weight 1
//Czy ma być większa waga głosu admina?
gal_vote_weightflags a
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)
gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?
gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze
gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie

gal_srv_start 3
// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych
gal_endofmapvote 1
gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps
gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote
gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote
gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy
gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0
gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie
gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,
gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke
gal_sounds_mute 2
// wycisza dane dźwięki
// 1 - "get ready to choose a map"
// 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1"
// 4 - "time to choose"
// 8 - "runoff voting is required

  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 06.09.2012 15:26

mapy pobiera z pliku mapcycle.txt

gal_vote_mapfile mapcycle.txt

Widocznie nie masz innych map tam dopisanych :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 06.09.2012 20:37

Właśnie ze mam dopisane mapy do mapcycle.txt oraz mam takie same w maps
  • +
  • -
  • 0

#4 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 08.09.2012 14:10

refresh
  • +
  • -
  • 0

#5 BsK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 09.01.2013 21:29

Podpisuję się pod tym mam ten sam problem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych