Dodajemy przed plugin init
new const modelitem[] = "models/cod_paczka.mdl";
new const prefix[] = "^04[BONUS]^01"
Jeśli nie mamy ColorChatu to dodamy pod includami
#include <colorchat>
Do plugin_init Dodajemy
register_touch("paczka", "player", "UzyjPaczki");
do public plugin_precache() dodajemy
precache_model(modelitem);
Do pluginu dodajemy
public UzyjPaczki(ent,id)
{
if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) )
return PLUGIN_HANDLED;
switch(random_num(1, 5))
{
case 1:
{
new hp = get_user_health(id);
new losowehp = random_num(-5, -20);
set_user_health(id, hp+losowehp)
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles trucizne. Tracisz ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp)
}
case 2:
{
new hp = get_user_health(id);
new losowehp = random_num(5, 40);
set_user_health(id, hp+losowehp)
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles apteczke. Dostales ^x03%i^x01 HP!", prefix, losowehp)
}
case 3:
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
new losowakasa = random_num(20, 5000);
cs_set_user_money(id, kasa+losowakasa)
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles sakiewke ze zlotem. Dostales ^x03%i^x01 kasy!", prefix, losowakasa)
}
case 4:
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix)
return PLUGIN_HANDLED
}
DajPrzedmiot(id,random_num(1,sizeof nazwy_przedmiotow));
}
case 5:
{
new losowyexp = random_num(30, 250);
doswiadczenie_gracza[id] += losowyexp;
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles ^x03%i^x01 Expa!", prefix, losowyexp)
}
}
remove_entity(ent);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public create_itm(id){
new Float:origins[3]
pev(id,pev_origin,origins);
new entit=create_entity("info_target")
origins[0]+=50.0
origins[2]-=32.0
set_pev(entit,pev_origin,origins)
entity_set_model(entit,modelitem)
set_pev(entit,pev_classname,"paczka");
dllfunc(DLLFunc_Spawn, entit);
set_pev(entit,pev_solid,SOLID_BBOX);
set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
engfunc(EngFunc_SetSize,entit,{-1.1, -1.1, -1.1},{1.1, 1.1, 1.1});
engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
}
}
a w Death() Przed return PLUGIN_CONTINUE; dajemy
create_itm(id)
Powinno działać.