Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bonusy wypadające z graczy.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
68 odpowiedzi w tym temacie

#41 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 16.09.2012 19:58

usuń drop_to_floor żeby byłą w powietrzu
  • +
  • -
  • 0

#42 Profesjonalny

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Wiesiek
  • Lokalizacja:Janowka
Offline

Napisano 10.10.2012 10:36

CheQ usunołem i nie działa ;) paczka nadal jest na ziemi :facepalm:
  • +
  • -
  • 0

#43 The Rock

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.11.2012 21:29

Znalazłem buga . Paczka nie pojawia sie cały czas po zabiciu mógł by to ktoś poprawić żeby paczka pokazywała sie zawsze na miejscu zabitego ?
  • +
  • -
  • 1

» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN


#44 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 10.11.2012 15:16

mogl by ktos proszę przerobic to tak aby nie zamienialo perka gdy juz sie posiada?

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#45 The Rock

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2012 15:18

Coś masz źle zrobione albo przerabiałeś coś bo gdy sie ma perk i znajdzie sie kolejny to wyskakuje "[Bonus] Posiadasz już perk"
  • +
  • -
  • 0

» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN


#46 Istowski

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.11.2012 17:48

Bonusy wypadają z każdego gracza czy jest np. 1/5 szansy na wypadniecie bonusu ?
  • +
  • -
  • 0

#47 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.11.2012 18:15

Z każdego gracza, jeśl chcesz np. 1/5
to
    switch(random_num(1, 5))
zamień na
    switch(random_num(1, 25))
1/2 - 10
1/3 - 15
1/4 - 20
1/5 - 25
1/6 - 30
i się zwiększa co 5 ;)

Użytkownik HubertTM edytował ten post 18.11.2012 18:16

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#48 Pierr Dzacy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Imię:Lolkowki
  • Lokalizacja:lolek
Offline

Napisano 18.11.2012 23:29

Coś masz źle zrobione albo przerabiałeś coś bo gdy sie ma perk i znajdzie sie kolejny to wyskakuje "[Bonus] Posiadasz już perk"

zmienialem ilosc exp,hp i kasy nic wiecej. napis 'posiadasz juz perk' mi sie pokazuje ale perk i tak daje

Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!


Dołączona grafika

Dołączona grafika


#49 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 19.11.2012 22:07

Owszem na żadnym innym serwerze cod wcześniej tego nie widziałem


Bo jak "noł-lajfisz" na swoim pro codmodzie w którego jesteś tak zapatrzony to się nie dziw -.- Gdybyś pograł 3-4 miesięce wcześniej na cod modzie na sieci, na której przesiaduję to byś zobaczył czy Twój tak super za***isty "pro-elo" codmod jest tak oryginalny.
Mówisz tutaj o normalnej dyskusji, hmm.. Człowieku dyskusji na taki temat i do tego w tym temacie w ogóle nie powinno się prowadzić gdyż to jest zwykły SPAM. Takie sprawy to gg/pw/ts/vt/skype i inne typu komunikatory !


@Topic
ricO sam myślałem aby wrzucić ten plugin, ale dobrze że Ty to zrobiłeś ; )) Btw. nie jestem zły ; )

Użytkownik Onyke edytował ten post 04.01.2013 15:22

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#50 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.12.2012 00:44

Witam, podpowie ktoś jak zrobić by z każdej osoby nie wypadała paczka, tylko np. było 1/4 wypadnięcie jej?
Z góry mówię ,ze sposób podany przez HubertTM jest na to czy w paczce będzie bonus, a mi chodzi o jej pojawienie się.

Z każdego gracza, jeśl chcesz np. 1/5
to

	switch(random_num(1, 5))
zamień na
	switch(random_num(1, 25))
1/2 - 10
1/3 - 15
1/4 - 20
1/5 - 25
1/6 - 30
i się zwiększa co 5 ;)


Użytkownik Lacostii edytował ten post 13.12.2012 00:44

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#51 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.12.2012 23:19

W linicje o zabieranym HP przez truciznę jest błąd.

Liczby trzeba pozamieniać kolejnością, wpierw mniejsza liczba, potem większa.
Przynajmniej mi ciągle brało -5HP, aż do zmiany tego.

 new losowehp = random_num(-5, -20);

Zmieniamy na:
 new losowehp = random_num(-20, -5);


Proszę też o odpowiedź na pytanie w poście wyżej.

Użytkownik Lacostii edytował ten post 13.12.2012 23:19

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#52 Piro_0

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:104
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 30.12.2012 19:43

Wszystko pięknie ale zauważyłem że nie zawsze wypada paczucha z dedniętego gracza :D

Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.


#53 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 04.01.2013 16:06

*
Popularny

Jak chcesz, żeby paczka była w powietrzu usuwasz:
	origins[0]+=50.0
origins[2]-=32.0

zamiast tego dajesz:
	origins[2] += 10.0;

Usuwasz też:
	set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);

i
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);


Wsio.

Co to traconego hp, lepiej zrobić tak:
	   	 new losowehp = random_num(5, 20);
set_user_health(id, hp-losowehp)


Jeszcze jeden widze problem. Jeżeli chcesz żeby było np. 1/4 na wypadnięcie paczki szukasz:
	if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
create_itm(vid, 0)

i zmieniasz na

if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
{
if(random_num(1,4)==1)
create_itm(vid, 0)
}


Mam nadzieję, że pomogłem :D
  • +
  • -
  • 5

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#54 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 06.02.2013 19:21

CheQ robiłem wszystko tak jak powiedziałes lecz nie da sie skompilowac:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
paczki.sma(51) : warning 217: loose indentation
paczki.sma(53) : warning 217: loose indentation
paczki.sma(56) : error 010: invalid function or declaration
paczki.sma(148) : warning 217: loose indentation
1 Error.
Could not locate output file paczki.amxx (compile failed).

Podałes mi tak :
zmień
UzyjPaczki(id)
   engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);

a ja mam:
public UzyjPaczki(id)
{
if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) )
  return PLUGIN_HANDLED;


switch(random_num(1, 5))
{


proszę o odpowiedź i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#55 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.02.2013 09:26

Witam a ten użytkownik co wykonał ten plugin to w nim od razu jest 1/1 ze z wroga wypadnie paczka czy jakaś szansa 1/5 czy coś w tym stylu chce żeby wypadało 1/1 a mi wcale nie wypada jak by nie było tego pluginu. Proszę o szybką odpowiedz.

#56 network

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 20.02.2013 11:56

Witam czy dało by sie zmienić zamiast znalezienia dolarów to znajdujemy monety ??
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#57 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 20.02.2013 15:04

@ Pewno, że się da :)

Na samej górze dodajesz (Prawdopodobnie masz takie natywy do monet):
 native cod_get_user_coins(id)
native cod_set_user_coins(id, ile)


Szukasz:
	case 3:
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
new losowakasa = random_num(20, 5000);
cs_set_user_money(id, kasa+losowakasa)
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles sakiewke ze zlotem. Dostales ^x03%i^x01 kasy!", prefix, losowakasa)
}


i zamieniasz to na :

   	 case 3:
{
new mon = cod_get_user_coins(id);
new losowemon = random_num(2, 50);
cod_set_user_coins(id, mon+losowemon)
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles sakiewke z monetami. Dostales ^x03%i^x01 monet!", prefix, losowemon)
}


Wsio :)
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#58 MuffinMagnetic

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 08.03.2013 14:41

Mam pytanie za 100 punktów.
Czy da się tak przerobić ten plugin, że paczka wypadała by po zabicu rywala z szansą 1/30. A nie za każdym razem i żeby z tej paczki można było zdobyć losowo tylko kilka najlepszych perków na serwerze?
Powiedzmy, zabijam przeciwnika wypadam mi paczka, pobiegam zbieram paczkę i dostaję lsowo jeden z 5 możliwych perków? Fajnie jeszcze jak by ta paczka lewitowała.
  • +
  • -
  • 0

#59 SzalonyKrejzol

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:83
  • Lokalizacja:Nie Wiem Co To
Offline

Napisano 17.05.2013 14:35

W oryginale,podmienia perk nawet jak sie go posiada wiec probowalem edytowac i wyszlo mi
		case 4:
		{
				if(cod_get_user_perk(id))
				{
							ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix)
				return PLUGIN_HANDLED;

}
else	
			cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
			client_print(id, print_chat, "[BONUS] Znalazles perk %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
					return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		
jednak i tak nie dziala,pomoze ktos naprawic to? :D
  • +
  • -
  • 0

#60 Juna

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.09.2013 12:45

Może ktoś przerobić ten plugin tak by przy losowaniu jak wylosuje perk to pyta się czy zamienić aktualny na ten z paczki podniesiony?







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych