Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 16.09.2012 19:58
#42
Napisano 10.10.2012 10:36
#43
Napisano 06.11.2012 21:29
» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN
#45
Napisano 10.11.2012 15:18
» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN
#46
Napisano 18.11.2012 17:48
#47
Napisano 18.11.2012 18:15
to
switch(random_num(1, 5))zamień na
switch(random_num(1, 25))1/2 - 10
1/3 - 15
1/4 - 20
1/5 - 25
1/6 - 30
i się zwiększa co 5
Użytkownik HubertTM edytował ten post 18.11.2012 18:16
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#48
Napisano 18.11.2012 23:29
zmienialem ilosc exp,hp i kasy nic wiecej. napis 'posiadasz juz perk' mi sie pokazuje ale perk i tak dajeCoś masz źle zrobione albo przerabiałeś coś bo gdy sie ma perk i znajdzie sie kolejny to wyskakuje "[Bonus] Posiadasz już perk"
Jezeli nie rozumiesz dokonca o co chodzi w moim poscie/temacie to proszę nie ignoruj tematu tylko powiedz to postaram sie wyjasnic lepiej!
#49
Napisano 19.11.2012 22:07
Owszem na żadnym innym serwerze cod wcześniej tego nie widziałem
Bo jak "noł-lajfisz" na swoim pro codmodzie w którego jesteś tak zapatrzony to się nie dziw -.- Gdybyś pograł 3-4 miesięce wcześniej na cod modzie na sieci, na której przesiaduję to byś zobaczył czy Twój tak super za***isty "pro-elo" codmod jest tak oryginalny.
Mówisz tutaj o normalnej dyskusji, hmm.. Człowieku dyskusji na taki temat i do tego w tym temacie w ogóle nie powinno się prowadzić gdyż to jest zwykły SPAM. Takie sprawy to gg/pw/ts/vt/skype i inne typu komunikatory !
@Topic
ricO sam myślałem aby wrzucić ten plugin, ale dobrze że Ty to zrobiłeś ; )) Btw. nie jestem zły ; )
Użytkownik Onyke edytował ten post 04.01.2013 15:22
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#50
Napisano 13.12.2012 00:44
Z góry mówię ,ze sposób podany przez HubertTM jest na to czy w paczce będzie bonus, a mi chodzi o jej pojawienie się.
Z każdego gracza, jeśl chcesz np. 1/5
toswitch(random_num(1, 5))zamień naswitch(random_num(1, 25))1/2 - 10
1/3 - 15
1/4 - 20
1/5 - 25
1/6 - 30
i się zwiększa co 5
Użytkownik Lacostii edytował ten post 13.12.2012 00:44
Zapraszam na forum Classic-Zone.pl .
#51
Napisano 13.12.2012 23:19
Liczby trzeba pozamieniać kolejnością, wpierw mniejsza liczba, potem większa.
Przynajmniej mi ciągle brało -5HP, aż do zmiany tego.
new losowehp = random_num(-5, -20);
Zmieniamy na:
new losowehp = random_num(-20, -5);
Proszę też o odpowiedź na pytanie w poście wyżej.
Użytkownik Lacostii edytował ten post 13.12.2012 23:19
Zapraszam na forum Classic-Zone.pl .
#52
Napisano 30.12.2012 19:43
Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.
#53
Napisano 04.01.2013 16:06
Popularny
origins[0]+=50.0
origins[2]-=32.0
zamiast tego dajesz:
origins[2] += 10.0;
Usuwasz też:
set_pev(entit,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
i
engfunc(EngFunc_DropToFloor,entit);
Wsio.
Co to traconego hp, lepiej zrobić tak:
new losowehp = random_num(5, 20);
set_user_health(id, hp-losowehp)
Jeszcze jeden widze problem. Jeżeli chcesz żeby było np. 1/4 na wypadnięcie paczki szukasz:
if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
create_itm(vid, 0)
i zmieniasz na
if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid))
{
if(random_num(1,4)==1)
create_itm(vid, 0)
}
Mam nadzieję, że pomogłem
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#54
Napisano 06.02.2013 19:21
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team paczki.sma(51) : warning 217: loose indentation paczki.sma(53) : warning 217: loose indentation paczki.sma(56) : error 010: invalid function or declaration paczki.sma(148) : warning 217: loose indentation 1 Error. Could not locate output file paczki.amxx (compile failed).
Podałes mi tak :
zmień
UzyjPaczki(id) engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
a ja mam:
public UzyjPaczki(id) { if( !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) ) return PLUGIN_HANDLED; switch(random_num(1, 5)) {
proszę o odpowiedź i pozdrawiam.
#55
Napisano 13.02.2013 09:26
#57
Napisano 20.02.2013 15:04
Na samej górze dodajesz (Prawdopodobnie masz takie natywy do monet):
native cod_get_user_coins(id)
native cod_set_user_coins(id, ile)
Szukasz:
case 3:
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
new losowakasa = random_num(20, 5000);
cs_set_user_money(id, kasa+losowakasa)
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles sakiewke ze zlotem. Dostales ^x03%i^x01 kasy!", prefix, losowakasa)
}
i zamieniasz to na :
case 3:
{
new mon = cod_get_user_coins(id);
new losowemon = random_num(2, 50);
cod_set_user_coins(id, mon+losowemon)
ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Znalazles sakiewke z monetami. Dostales ^x03%i^x01 monet!", prefix, losowemon)
}
Wsio
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#58
Napisano 08.03.2013 14:41
Czy da się tak przerobić ten plugin, że paczka wypadała by po zabicu rywala z szansą 1/30. A nie za każdym razem i żeby z tej paczki można było zdobyć losowo tylko kilka najlepszych perków na serwerze?
Powiedzmy, zabijam przeciwnika wypadam mi paczka, pobiegam zbieram paczkę i dostaję lsowo jeden z 5 możliwych perków? Fajnie jeszcze jak by ta paczka lewitowała.
#59
Napisano 17.05.2013 14:35
case 4: { if(cod_get_user_perk(id)) { ColorChat(id, GREY, "^x04%s ^x01Posiadasz juz perk!", prefix) return PLUGIN_HANDLED; } else cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[BONUS] Znalazles perk %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }jednak i tak nie dziala,pomoze ktos naprawic to?
#60
Napisano 19.09.2013 12:45
Może ktoś przerobić ten plugin tak by przy losowaniu jak wylosuje perk to pyta się czy zamienić aktualny na ten z paczki podniesiony?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych