#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Starszy Teleporter";
new const opis[] = "Posiada Teleport (Mozna Uzyc Co 30 Sekund), 25 Dmg Z M4, 1/3 z SG550(Snajperka)";
new const bronie = 1<<CSW_SG550 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 25;
new bool:uzyl[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport Mozna Uzywac Co 30 Sekund");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 30.0, "ResetHUD", id )
set_task ( 10.0, "InfoTel", id )
}
public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}
public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 25.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_BULLET && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SG550 && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE] Dodanie Malych Dodatkow
Temat rozp.
kamil2277
, 02.09.2012 08:26
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.09.2012 08:26
Witam. proszę O Dodanie Do Klasy Podaniej Nizej Pare Dodatkó ... oto one : 15 skoków, 1/2 HE, (MP5 Z Eliminatorem Rozrzutu i 25 Dmg Dla Niego) proszę zeby w MP5 byl tylko ELIMINATOR, i zwykly Deagl. klasa na admin_level_E
Użytkownik benio101 edytował ten post 03.09.2012 13:47
Zamiana znacznika QUOTE na SMA
#2
Napisano 02.09.2012 19:01
Sprawdź
Załączone pliki
#3
Napisano 02.09.2012 20:57
Wszystko Smiga Tylko Nie Eliminator W Mp5 ;/
proszę O Poprawke
Z Góry dzięki ;]
proszę O Poprawke
Z Góry dzięki ;]
#4
Napisano 02.09.2012 21:06
Sprawdź

Załączone pliki
#5
Gość_21977_*
Napisano 03.09.2012 13:48
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych