Klasy:
Klasy[Darmowe] -Snajper :AWP,Deagle- 150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza (PPM). -Komandos :Deagle- Natychmiastowe zabicie z noza (PPM). -Strzelec Wyborowy :m4a1,ak47- Brak. -Medyk :sg552- Posiada dwie apteczki. -Wsparcie Ogniowe :mp5navy- Posiada dwie rakiety. -Saper :p90- Posiada 3 miny. -Obronca :hegranade, smokegranade, flashbang, m249- Widzi miny. -Demolitions :hegranade, aug, smokegranade, flashbang- ma Dynamit, ktory moze uzyc raz na runde. -Rusher :m3- Brak. -Telegrafista :ak47- Widzi wrogow na radarze. -Rebeliant :xm1014, deagle- 1/7 szansy na natychmiastowe zabicie z Deagle. -Chemik :mp6navy, hegranade- Posiada 2 apteczki ktore zatrowaja. -Ninja :UZI, TMP- gdy trzymasz TMP mozesz wspinac sie po scianach. -Spowalniacz :Deagle, Ak47- Po naladowaniu noza masz 1/5 szansy na spowolnienie wroga o 40 procent. Klasy[Premium/11zl] --> na Flage "p - custom level D" -Admiral :Famas- Ma podwojny skok, 20hp oraz pelen magazynek za kazde zabojstwo. -Elite Komandos :mp5navy, deagle- Natychmiastowe zabicie z noza(PPM + LPM). -Elite Snajper :AWP, mp5navy, deagle- Zwiekszone DMG z AWP(+int), 1/2 z noza. -Terrorysta :Glock18, m4a1- ma 1 rakiete, przebranie wroga oraz 1/4 szansy na zrespieniu sie na respie wroga. -Mnich :Flashbang, ak47- Posiada teleport (Moze uzyc co 10s). -Famaster :Famas- Dodatkowe 10(+intelegencie) obrazen z famasa. -Celnik :elite, sg552- Ma mniejsza grawitacje, 1 rakiete, Gdy strzelasz z SG552 masz 1/9 wyrzucenie broni przeciwnika. -Rewolwerowiec :usp, deagle- posiada szanse na natychmiastowe zabicie jak 1/6 z pistoletow. -Mrozny :Galil,usp- 1/3 szansy na zamrozenie wroga. -Predator :m4a1, hegranade- Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z m4a1, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja. Klasy[Mega Premium/23zl] --> na Flage "o - custom level C" -Extra Medyk :aug, smokegranade, galil, usp- Posiada AUG Bullpup/Galil/USP/Smoke. jest wyposazony w 5 apteczek. -Iniemamocny :hegranade, scout, m249, m4a1, deagle- Posiada M249/Scout/M4A1/Deagle/HE. Podczas kucania z nozem jego niewidzialnosc spada do 35.. -XMen :hegranade, m4a1, deagle, ak47- Dostaje M4A1/AK47/Deagle/HE.Posiada Grawitacje i jest mniej widzialny. -Oszolom :hegranade, ak47, deagle- Ma skilla pod (E) Dystansowe oszolomienie , po nacelowaniu celownikiem na gracza oraz 2 apteczke. -Spryciarz :m4a1, flashbang, famas- Posiada M4|FAMAS|FB ma 40% wiecej obrazen z famasa, 4 fleshe nie slychac jego krokow. -Maniak :hegranade, ak47, m249- Dostaje HE|AK|M249 jest mniej widzialny i bardzo szybki na nozu oraz posiada 3 dynamity moze uzyc co 3sek. Klasy[Super Premium/31zl] --> na Flage "n - custom level B" -HULK :hegranade, m4a1, flashbang, deagle, ak47- Posiada M4/AK/Deagle/FB/HE/Apteczki 2/Slabo widoczny z nozem/AutoBH/MultiJump/Szansa na zabicie 1/8. -Capitan America :hegranade, usp, awp, m4a1, flashbang- Posiada M4/AWP/USP/HE/FB/Dynamity 2/Slabo widoczny do otrzymania obrazen/AutoBH/MultiJump/Szansa na zabicie 1/8. -Obcy :m4a1, usp, knife, ak47- posiada PLAZME 15(+inteligencja) obrazen z niej moze uzyc na kaznej broni model zmienia sie przy uzyciu klawisza E. -Zolniez Specjany :m4a1, p228, hegranade- Posiada czujnik termowizyjny Wlacz/wyłącz klawisz E. -Hanibal :P90, m4a1, hegranade, deagle- Posiada P90|M4|HE|DEAGLE Widzialnosc spada mu do 45% ma 1/1 z kosy(PPM) i ma 4 apteczki.
Perki:
Adrenalina- Za kazdego fraga dostajesz 50hp. Apteczka- Raz na runde mozesz sie uleczyc. Autodestrukcja- Natychmiastowa smierc twoja i wrogow w twoim oteczeniu. AWP Snajper- Dostajesz AWP i 1/1 z niego. Buty Komandosa- Dostajesz 60 Kondycji. Buty Snajpera- Dostajesz 25 Kondycji. Buty Szturmowego- Nie Slychac twoich krokow. Narzedzia Demolitions- Mozesz podlozyc jeden dynamit co runde. Eliminator Rozrzutu- Eliminuje rozrzut Broni. Fart Strzelca- Masz 1/6-12 szans na natychmiastowe zabicie z USP/Glock18. Kamizelka NASA- Dostajesz 30 Wytrzymalosci. Kamuflaz- Twoja widocznosc spada do 50-100. Maksymalne skupienie- Za kazdego fraga dostajesz 20 doswiadczenia. Modul Odrzutowy- Wyrzuca cie z sila 666(+ inteligencie), modul laduje sie co 4 sekundy. Morfina- 1/2-4 szans na odrodzenie sie po smierci. Naboje Kapitana- Zadajesz 40 procent obrazen wiecej, tracisz 30 zdrowia. Naboje Ninjy- Twoje zrowie regeneruje sie o 22-30 procent zadanych obrazen. Naboje Pulkownika- Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej. Notatki Kapitana- Odbijasz 1-5 pociskow na runde. Notatki Ninji- Mozesz wykonac skok w powietrzu. Notatki Sapera- Masz 2 miny co runde. Noz Komandosa- Natychmiastowe Zabicie z noza. Ogranicznik Rozrzutu- Zmiensza rozrzut broni. Pancez Neomexowy- Masz 1/407 szans na odbicie pocisku. Platynowe Naboje- Zadajesz 25-32 obrazen wiecej. Podrecznik Szpiega- Masz 1/1-3 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrazen z HE. Posiada ubranie wroga. Podwojna Kamizelka- Dostajesz 21-25 wytrzymalosci. Przysposobienie Obronne- Dostajesz 20 wytrzymalosci. Rozblysk- Uzyj, Aby oslepic wrogow w promieniu 250(+inteligencja). Tajemnica Admirala- Za kazdego fraga dostajesz 20hp oraz pelen magazynek. Tajemnica Generala- Zadajesz 100(+inteligencja) obrazen z HE. Tajemnica Wojskowa- Dostajesz 10 wytrzymalosci. Masz 1/2-4 szans na oslepienie wroga. Tytanowe Naboje- Zadajesz 5(+int) obrazen wiecej. Weteran Noza- Zadajesz dodatkowe 40(+inteligencja) Obrazen nozem. Wykrywacz Metali- Widzisz miny. Wyposazenie Wsparcja- Masz 2 rakietki co runde. Wyszkolenie Sanitarne- Co 5 sekund dostajesz 10 HP. Wytrenowany Weteran- Dostajesz 100 Zdrowia oraz tracisz 30 Kondycji. Wzmocniona Kamizelka- Dostajesz 15-20 wytrzymalosci. Zaskoczenie Wroga- Atakujac wroga od tylu zadajesz podwojne obrazenia. Zwinne Palce- Natychmiastowe przeladowanie. Zbroja Samuraja- Przez 60 sekund mozna cie zabic tylko w glowe(Nabojami). Ochrona znika po zakonczeniu czaslu lub po zadanym DMG przez rakietke,mine,dynamit. Nanosuit- Jestes niewidzialny masz 1 hp. Moc Umarlaka- Masz 1/1-5 na odrodzenie sie po smierci|Dostajesz 50hp|Mozesz wykonac podwojny skok|. Zastrzyk Adrenaliny- Dostajesz 100HP. Dar Lucyfera- Twoja Widocznosc spada do 20-60 (20-60). Uzbrojenie Komandosa- Dostajesz AWP|M4|AK|. Moc Sapera- Widzisz miny|Dostajesz 50HP|. Pochodnia Piekielnego Ognia- Chroni od natychmiastowego zabicia HE. Wieksza Medycyna Kompana- Strzel do swojego, aby uleczyć 10-25 hp - wcisnij E, zeby uzyc. Mordo Bijca- Mozna Cie zabic Tylko w nogi przez 60sek. Pakt z diabłem- Masz + 30 do każdej statystyki. Obiad babci- Dostajesz +150hp
Nie mogę już edytować ale jak co tam gdzie pisze w Super Premium w klasie HULK,Capitan America szansa na zabicie 1/8 to z usp
Użytkownik llucyfer5 edytował ten post 02.09.2012 03:29