Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] jak zrobic z czegos lub z jakiejs broni 1/LW?? prośba o poradnikSTARY COD I NOWY COD
#1
Napisano 31.08.2012 14:15
#3
Napisano 31.08.2012 14:21
Użytkownik llucyfer5 edytował ten post 31.08.2012 14:22
#4
Napisano 31.08.2012 19:07
#5
Napisano 31.08.2012 20:58
#6
Napisano 01.09.2012 03:40
#7
Napisano 03.09.2012 08:41
#8
Napisano 05.09.2012 21:10
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Platynowe Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz LW obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
new wartosc_perku[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
wartosc_perku[id] = wartosc;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_perk[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Czyli wnioskując:
1. Do zmiennych globalnych dajemy:
new wartosc_perku[33];
2. Rejestrujemy perk tak
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 25, 32);
gdzie 25 i 32 to są przykładowe wartości
3. Tworzymy taki public!
public cod_perk_enabled(id, wartosc), a nie taki
public cod_perk_enabled(id)
4. Do niego wklejamy to:
wartosc_perku[id] = wartosc;
5. W TakeDamage (w tym przypadku) dajemy:
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
Tak na szybko

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#9
Napisano 06.09.2012 12:38
#10
Napisano 06.09.2012 14:55
zamiast np
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
i zamiast
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_perku[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);
dajesz:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1, wartosc_perku[idattacker] == 1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#11
Napisano 06.09.2012 16:17
#12
Napisano 06.09.2012 17:26
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych