Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] death msg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.08.2012 21:25

Mam pytanie, jeżeli dam w evencie death
return PLUGIN_HANDLED 
to gracz nie zostanie zabity ?

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 30.08.2012 21:26

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.08.2012 21:28

A czy event ten przypadkiem nie wykonuje się po śmierci gracza?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 31.08.2012 10:15

Jaki event odpowiada za smierc, tak zeby bylo mozna smierc zatrzymac ?

client_death ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 31.08.2012 11:02

jeśli w plugin_init dodasz

register_event("DeathMsg", "client_death", "ade");

to tak.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 31.08.2012 11:04

@up
http://amxx.pl/dokum...04/client_death
Nie wiem czy to dobre rozwiązanie :giggle:
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 31.08.2012 11:29

To była Kwestia czasu zanim coś palnę. zawszę tamtego używam więc... :wstyd:
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 31.08.2012 11:30

Najwyraźniej, czyli nie ma tekiego eventu, żeby zablokować zabicie ?
Mogę też wpłynąc na obrazenia, żeby wróg zadawał 0. Albo ustawia się hp atakowanemu tyle ile dostał obrażen xD

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 31.08.2012 14:16

Nie musisz zmieniać obrażeń, sprawę załatwi

return HAM_SUPERCEDE;

  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.08.2012 23:01

Gadacie..

Za pomocą biblioteki HamSandWich, rejestrujemy Ham_Killed, koniecznie z ostatnim parametrem Pre.
Pre odpowiada za moment przed wydarzeniem (można go edytować, zatrzymać, etc.)
Post odpowiada za moment już po zabiciu, czyli nie można go zmienić.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init(){
register_plugin("no say", "0.1", "test");

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Ham_Killed_Pre", 0);
}

public Ham_Killed_Pre(id,kid,shouldgib){
return HAM_SUPERCEDE;
}


Aby zaniechać wywołania funkcji, należy zwrócić HAM_SUPERCEDE.
W powyższym przykładzie, wszelkie śmierci będą ignorowane,
więc nie ma on większego sensu, gdyż wszyscy będą niezabijalni,
służy on jedynie pokazaniu, jak można zablokować śmierć.
MarWit (03.09.2012 09:16):
HamSandwich ( od kanapki z szynką ) xD
(03.09.2012 10:27):
Ale tak jest ciekawiej, bo kojarzy się z piaskową wiedźmą ;)
Tak od Miśka to podchwyciłem jakiś czas temu.
G[o]Q (03.09.2012 12:42):
wiedzma to witch :P
(03.09.2012 13:32):
Oj tam, oj tam.
Dołączona grafika


#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.09.2012 03:35

Takie blokowanie "śmierci" może doprowadzić do dziwnej sytuacji że gracz będzie miał hp <= 0 a wtedy engine znów wywoła funkcje "od śmierci" ty go zablokujesz engine znowu go wywoła i tak dalej ;)

Użytkownik DarkGL edytował ten post 04.09.2012 03:35

  • +
  • -
  • 0

#11 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 08.09.2012 16:06

Darek ma racje, jeżeli zablokuje zabicie, to gracz na 10000% bedzie mieć HP poniżej zera albo 0 co wiąże się z automatyczna śmiercią gracza, która jest wlasnie blokowana, nie wiem czy to bedzie obciążać serwer... Jakieś propozycje na lepsze blokowanie ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#12 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 08.09.2012 20:42

Przy blokowaniu dodaj mu hp aby miał na + więc nie będzie on umierać :D
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#13 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 08.09.2012 21:33

W ham_TakeDamage :
warunek:(odejmij hp ofiary od damage jesli bedzie mniejsze lub równe zero) to znaczy, że gracz umrze od broni, więc zablokuj damage i mozesz ustawic hp np. na 1, zeby był efekt prawie śmierci :D

Użytkownik HubertTM edytował ten post 08.09.2012 21:33

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#14 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.09.2012 07:20

Jaki event odpowiada za smierc, tak zeby bylo mozna smierc zatrzymac ?

Odpowiedziałem jedynie na to pytanie, plugin sam w sobie nie ma największego sensu i dlatego też nazwałem go "test".

Po zatrzymaniu eventu śmierci, należy podjąć określone działania, np. teleportować gracza na resp wroga, dać mu 50hp i zakopać na 5 sekund.
Wszystko zależy od inwencji programisty i docelowego działania, BTW takie pytanie padło, więc na takie dałem odpowiedź.

#15 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 09.09.2012 10:30

Dobra, temat do zamkniecia, mysle ze komus ten temat sie przyda :)
Dzeki wszystkim!

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#16 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.09.2012 10:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych