Witam.
Tak jak w temacie prosil bym o zrobinie lub podanie linku do tych klas.
Pierwsza klasa:
Nazwa : Msciciel
Opis: Ma 1/5 szans na odbicie pocisku.
Bronie: P90, Deagle
Zdrowie: 20 (120hp)
Kondycja: 10
Inteligencja: 0
Wytrzymalosc: 10
Druga klasa:
Nazwa: Iluzjonista
Opis: Ma 1/4 szans, ze odrodzi sie na respie wroga.
Zdrowie: 10 (110hp)
Bronie: M4A1, 2 flashbang
Kondycja: 20
Inteligencja: 0
Wytrzymalosc: 0
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Prośba o dwie klasy
Temat rozp. Killerus007, 29.08.2012 08:46
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.08.2012 08:46
#2
Napisano 29.08.2012 13:25
Tutaj masz podoobna klase do iluzjonisty, wystarczy ze wywalisz te linjki, których nie chcesz, zmienisz odrodzenie sie na respie wroga na 1/4, chyba tyle potrafisz ;x
Załączone pliki
#3
Napisano 29.08.2012 18:17
Zabardzo nie ;(
Nie chce zeby posiadal ubarnie wroga 1/1 z he i wiecej dmg zabieral z broni. Chce zwyklal klase bez zadny dodatkowych opcji.
Nie chce zeby posiadal ubarnie wroga 1/1 z he i wiecej dmg zabieral z broni. Chce zwyklal klase bez zadny dodatkowych opcji.
#4
Napisano 29.08.2012 18:47
Iluzjonista :
Msciciel :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Iluzjonista";
new const opis[] = "Ma 1/4 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie przeciwnika";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez EmO&Vesp3r", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(random_num(1,4) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Msciciel :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Msciciel";
new const opis[] = "Ma 1/5 szansy na odbicie pociskow";
new const bronie = 1<<CSW_P90| 1<<CSW_DEAGLE ;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
new identyfikator[33];
get_user_authid(id, identyfikator, 32);
if(!equal(identyfikator, "STEAM_0:0:24092998"))
{
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(random(5))
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}
Użytkownik EmO&Vesp3r edytował ten post 29.08.2012 18:54
#5
Napisano 29.08.2012 19:40
dzięki wielkie, mozna zamknac.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych