Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 29.08.2012 06:12
Kozak (premium)
300 % obrazen wiecej z m4
Bronie ; m4 ,ak47 , aug
po 200 w staty.
1/1 z noza (zawsze)
obnizona grawitacja do 400.
10 x multi jump
1/8 na natychmiastowego kila
1/10 na wyrzucenie broni.
10 rakiet.
proszę o kozaka gdyz poprzedni mial 1/1 na 1 ze wszystkich broni.proszę o dokladne wykonanie.
Perki ;
Kamikaze - po śmierci wybuchasz zadajac 100 obrazen (+int) wrogom bilsko ciebie
Błogosławieństwo Kipera - dostajesz mp5 i 1/6 z niej i ma 70 niewidzialnosci.
Ninja awp - masz tylko 40 niewidizadlonsci i 1/1 z awp.
płonące naboje - masz 1/5 na podpalenie wroga. 200 dmg za 1 podpalenie.
Modlitwy SuchY"ego - masz 3 x szybszy exp za kila oraz szanse 1/3 na zrespienie sie u wroga.
Tarcza Boga - nie dzialaja na cb perki , klasy .
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
#2
Napisano 29.08.2012 10:16
proszę o kozaka gdyz poprzedni mial 1/1 na 1 ze wszystkich broni.proszę o dokladne wykonanie.
Dziwisz się ?
Ja też nie wiem, ale z jakiej broni ma mieć 1/1, byś dokładnie napisał .. Napisz a zrobie ci tą klase
#3
Napisano 30.08.2012 09:16
@refresh
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
#4
Napisano 30.08.2012 22:04
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
#5
Napisano 30.08.2012 22:21
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Kozak (Premium)"; new const opis[] = "3x Wiecej obrazen z m4, po 200 w staty 1/1 z noza (zawsze) mniejsza grawitacja do 400 10x skok w powietrzu 1/8 na natychmiastowe zabicie 1/10 na wyrzucenie broni oraz 10 rakiet."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 200; new const kondycja = 200; new const inteligencja = 200; new const wytrzymalosc = 200; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Kozak (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 9; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 10) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
[you] jak już tu jesteś looknij na chomika
Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491
(Nazwa serwera: zajebka.pl)
#6
Napisano 30.08.2012 22:25
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
#7
Napisano 30.08.2012 22:25
Modlitwy SuchY"ego - masz 3 x szybszy exp za kila oraz szanse 1/3 na zrespienie sie u wroga.- musisz napisać ile masz aktualnie exp za killa.
Tarcza Boga - nie dzialaja na cb perki , klasy.-na odpornosc napisz na jakie perki i klasy bo na wszystko odporności się nieda zrobić.
[you] jak już tu jesteś looknij na chomika
Sprzedam rozkręconą sieć link GameTracker poniżej oferty pisać na gg: 43706491
(Nazwa serwera: zajebka.pl)
#8
Napisano 30.08.2012 22:25
Użytkownik Kiper edytował ten post 30.08.2012 22:26
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
#10
Napisano 30.08.2012 22:28
a tarczy juz nie rob
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
#12
Napisano 31.08.2012 07:48
proszę o wykonanie tych klas beda + Pomozcie
Kozak (premium)
300 % obrazen wiecej z m4
Bronie ; m4 ,ak47 , aug
po 200 w staty.
1/1 z noza (zawsze)
obnizona grawitacja do 400.
10 x multi jump
1/8 na natychmiastowego kila
1/10 na wyrzucenie broni.
10 rakiet.proszę o kozaka gdyz poprzedni mial 1/1 na 1 ze wszystkich broni.proszę o dokladne wykonanie.
Perki ;
Kamikaze - po śmierci wybuchasz zadajac 100 obrazen (+int) wrogom bilsko ciebie
Błogosławieństwo Kipera - dostajesz mp5 i 1/6 z niej i ma 70 niewidzialnosci.
Ninja awp - masz tylko 40 niewidizadlonsci i 1/1 z awp.
płonące naboje - masz 1/5 na podpalenie wroga. 200 dmg za 1 podpalenie.Modlitwy SuchY"ego - masz 3 x szybszy exp za kila oraz szanse 1/3 na zrespienie sie u wroga.Tarcza Boga - nie dzialaja na cb perki , klasy .
odświeżam , czy nikt mi tego nie zrobi?
Użytkownik Kiper edytował ten post 31.08.2012 07:29
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
#13
Napisano 31.08.2012 09:27
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
#15
Napisano 31.08.2012 18:57
Załączone pliki
#16
Napisano 03.09.2012 21:42
Błogosławieństwo Kipera - dostajesz mp5 i 1/6 z niej i ma 70 niewidzialnosci.
płonące naboje - masz 1/5 na podpalenie wroga. 200 dmg za 1 podpalenie
Zostaly jeszcze te proszę o pomoc. Podbijam
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
#17
Napisano 07.09.2012 12:34
Pamiętaj ;Watro Pomagać ;d
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Perki do wykonania - Odpłatnie.Szukam kogoś Napisany przez NAVIK, 27.11.2024 cod nowy, perki, |
|
||||
CoD Nowy
pytanie dot. awanse klas cod mod by O'ZoneNapisany przez Maciuś20, 13.11.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Dodanie szybkości do sklepu codmodNapisany przez SliszV, 14.10.2024 cod nowy i 1 więcej |
|
||||
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych