Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z gravitacją dla danej drużyny


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 NoTa

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2012 03:57

Siema mam problem z ustawieniem gravitacji dla danego team'u CT albo TT

jak ustawie tak, to TT ,albo CT ciągle latają nie znosi ich na ziemie ;/

set_user_gravity(player, 300);


a chciał bym zrobić że dany team ma np 300 gravity , wiec do was pytanie jak to zrobić .

z góry dziękuję :)
  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.08.2012 07:24

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "GRAWA dla TEAMU"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "glut"

new bool:bGrava[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public CurWeapon(id)
{
if (is_user_alive(id)) {
if(bGrava[id]) {
set_user_gravity(id, 0.3);
}
}
}

public fwSpawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if (get_user_team(id) == 3)
return HAM_IGNORED;
if (get_user_team(id) == 1)
{
bGrava[id] = true;
}
if (get_user_team(id) == 2)
{
bGrava[id] = false;
}

return HAM_IGNORED;
}


W tym miejscu masz sprawdzenie Teamu

if (get_user_team(id) == 1)
{
bGrava[id] = true;
}
if (get_user_team(id) == 2)
{
bGrava[id] = false;
}


Jeżeli jest 1(TT) to grawitacja jest ustawiona na true (300) a jeżeli 2(AntyTerroryści) to ustawiona na false(Podstawowa) :)
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 NoTa

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2012 14:57

Dzięki + dla ciebie :)

Temat do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 24.08.2012 15:11

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "GRAWA dla TEAMU"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "glut"

new bool:bGrava[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public client_authorized(id) bGrava[id] = false;
public client_disconnect(id) bGrava[id] = false;

public fwSpawn(id) {
if (!is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if (get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 2)
return HAM_IGNORED;

if (get_user_team(id) == 1) {
bGrava[id] = true;
}

return HAM_IGNORED;
}
:&

a pozatym 0.3 != 300 :P
0.3 == 240 ;P

Użytkownik MisieQ edytował ten post 24.08.2012 15:14

  • +
  • -
  • 1

#5 NoTa

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2012 15:33

Już po sprawie ale ,ok masz + :D

/Close
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych