Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nvault pobiera profil gracza od niego


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 23.08.2012 09:15

Witam - czy zapis nvault na serwerze może pobieraćsave od gracza z PC ?
Wygladałoby to mniej więcej w praktyce tak :
- gracz ma np.COD mod u siebie taki jaki ja mam na serwerze do gry z botami / "new game " i nabił na trybi new game np. 10 lvl
- gdy wbija na serwer nvault pobiera jego osiągnięcia z PC do siebie ( tylko nie cały ,a samą jednątą "strukturę(?)" , w której są osiągnięcia tylko z jego nicku na którym wbija na serwer )
- zanim ten się rozłączy ,czy tam na koniec mapy nadpisuje jego nvault na Pc .

Czy taka wariacja jest w ogóle wykonalna ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.08.2012 12:37

Raczej nie.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 23.08.2012 13:10

Tak też myślałem ;> ... Chyba byłoby samemu trzeba coś takiego opracować ... :&
Ale ja bynajmniej tegojeszcze w tym tygodniu nie zamierzam zrobić :^D
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.08.2012 14:02

Jest to możliwe, ale obawiam się, że nie mogę Ci podać publicznie rozwiązania.

@edit: Zawsze możesz wyświetlić stronę WWW w MOTD, która będzie zapisywać / pobierać ciasteczka.
Gracza zidentyfikować można na podstawie adresu IP, ale dużo łatwiej jest te dane trzymać w bazie SQL.

Choć nie ingeruje to w pliki ani ustawienia gracza,
to przechowuje u niego dane, czego stosować Ci nie polecam.

Pamiętaj jednak, że jakiekolwiek informacje przechowywane po stronie gracza mogą być przez niego edytowane.

Użytkownik benio101 edytował ten post 23.08.2012 14:08


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.08.2012 14:15

ciasteczka lub własny program uruchamiany po stronie klienta lub zapisywanie/pobieranie wartości z setinfo ( zapis w cfg )
  • +
  • -
  • -1

#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 23.08.2012 19:37

Ciasteczka, lipny pomysł. Można normalnie zrobić dumpa, poznać nazwe ciastka i go zmodyfikować.

po stronie klienta lub zapisywanie/pobieranie wartości z setinfo ( zapis w cfg )


Sposób jeszcze gorszy, ponieważ gracz ma większy dostęp do danych ( chyba, iż zapisalibyśmy do innego pliku konfiguracyjnego ). Kolejna wada to maksymalny rozmiar "infa" wynoszący ~16 znaków. Najlepszą metodą byłaby aplikacja zapisująca dane po stronie gracza, aczkolwiek patrząc na twoje umiejętności ( wnioskując po pytaniu ), i tak tego nie zrobisz, a na forum nikt Ci nie pomoże. No i ostania sprawa to to, o czym wspomniał Benio ( cytuje ):

Pamiętaj jednak, że jakiekolwiek informacje przechowywane po stronie gracza mogą być przez niego edytowane.


  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#7 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 23.08.2012 19:45

Pokusiłbym się o sposób Darka , bo niestety nic mi nie mówi "dump" .

Apka to w sensie coś w stylu ESL Wire np. ?
Z tego co wiem , to w coś nowego .exe graczę boją się ingerować :D
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2012 03:09

Kolejna wada to maksymalny rozmiar "infa" wynoszący ~16 znaków


setinfo name AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Keys and values must be < 128 characters and > 0

czyli 128 znaków :)
MarWit (24.08.2012 17:04):
Ciekawe, u mnie mogłem pobrać tylko 16 znaków :F

  • +
  • -
  • 0

#9 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 24.08.2012 08:34

Kolejna wada to maksymalny rozmiar "infa" wynoszący ~16 znaków

setinfo name AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Keys and values must be < 128 characters and > 0

Dzik xD

To teraz tylko musze znaleźć jak zrobić taki plik cfg po stronie gracza ;>

czyli 128 znaków :)


get_basedir(name[],len)

Chyba to się przyda :D
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.09.2012 03:37

Chyba to się przyda

chyba raczej nie ;)
  • +
  • -
  • 0

#11 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 08.09.2012 07:10

Postęp od mojego ostatniego posta :
- wartości doświadczenia zapisują się w postaci punktów , które są pobierane z fragów gracza do pliku .txt .

Niestety , serwer nie pobiera statystyk tych , które się zapisały tylko nadpisuje poprzednie :/
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych