Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

[ROZWIĄZANE] Vip Deathmatch

Naprawienie

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SqNw0w

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 23.08.2012 02:06

Witam, chcialbym by mi ktos naprawił vipa dm.

Posiadam serwer Deathmatch kazdy na kazdego i gdy zabije swojego to nie dostaje hp za zabicie .

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new skoki[33], bool:g_Vip[33];

public plugin_init(){
        register_plugin("vipdm", "3.2.0.2", "benio101 & speedkill");
        register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "g_VipStatus");
        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
        register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
}

public g_VipStatus(){
        new id=get_msg_arg_int(1);
        if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
                set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}

public DeathMsg(){
        new killer=read_data(1);
        new victim=read_data(2);

        if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer]){
                if(get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
                        new g_Hs=read_data(3);
                        new g_Hp=get_user_health(killer);
                        if(g_Hs){
                                if(g_Hp < 400){
                                        if(g_Hp + 50 > 400){
                                                new g_Dif=400-g_Hp;
                                                set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
                                        }
                                        else
                                                set_user_health(killer,g_Hp + 50);
                                }
                        }
                        else{
                                if(g_Hp < 400){
                                        if(g_Hp + 30 > 400){
                                                new g_Dif=400-g_Hp;
                                                set_user_health(killer,g_Hp + g_Dif);
                                        }
                                        else
                                                set_user_health(killer,g_Hp + 30);
                                }
                        }
                }
        }
}

public client_authorized(id){
        if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
                g_Vip[id]=true;
        }
}

public client_disconnect(id){
        if(g_Vip[id]){
                g_Vip[id]=false;
        }
}

public SpawnedEventPre(id){
        if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
                SpawnedEvent(id);
}

public SpawnedEvent(id){
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        skoki[id]=2;

        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public CmdStartPre(id,uc_handle){
        if(is_user_alive(id) && g_Vip[id])
                CmdStart(id,uc_handle);
}

public CmdStart(id,uc_handle){
        new flags = pev(id, pev_flags);
        if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]){
                --skoki[id];
                new Float:velocity[3];
                pev(id, pev_velocity,velocity);
                velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
                set_pev(id,pev_velocity,velocity);
        } else if(flags & FL_ONGROUND)
                skoki[id] = 2;
        return FMRES_IGNORED;
}


#2 SqNw0w

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 24.08.2012 20:35

f5

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.08.2012 23:09

Załączony plik  Plugin.sma   2,08 KB  9 Ilość pobrań
  Plugin.amxx

#4 SqNw0w

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 25.08.2012 01:49

dzięki +

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.08.2012 12:34

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych