Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Const.inl


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 tektura159

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 22.08.2012 09:59

Witam, pewien użytkownik glut, naprowadził mnie, jak zmienić nazwy i kille rang w bf2, to jest w pliku jak w temacie. Zobaczcie na to, co jest nie tak, zmieniłem nazwy i kille:

//Bf2 Rank Mod constants File
//Contains list of constant values used in the mod

#if defined bf2_const_included
  #endinput
#endif
#define bf2_const_included
new const RANKS[MAX_RANKS+4][] =
{
"Owieczka", //0 0
"Baran", //[color=#ff0000]100[/color] 1
"Cherlak", //250 2
"Kozak", //350 3
"Macho", //500 4
"Snajper", //800 5
"Rambo", //1200 6
"Terminator", //1600 7
"Morfeusz", //2000 8
"Wybraniec", //2500 9
"Powstaniec", //3000 10
"Killer", //5000 11
"MultiKiller", //8500 12
"Owner", //10000 13
"Cziter", //15000 14
"JedynyTaki", //22000 15
"Pudzian", //30000 - 16
"Hot", //50000 - Needs 6 badges  17 (7.5)
"TheMostWanted", //80000 - Needs 12 Badges 18 (8.5)
"BlackOps", //100000 - All Badges 19 (15.5)
"Gangsta" //250000 - Requires Lieutenant General (Top ranked?) 20

}
new const Float:RANKORDER[MAX_RANKS+4] = { 0.0,1.0,2.0,3.0,4.0,5.0,6.0,7.0,8.0,9.0,10.0,11.0,12.0,13.0,14.0,15.0,16.0,7.5,8.5,15.5,20.0 }
new const pRED[]=""
new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
[color=#ff0000]100[/color],
250,
350,
500,
800,
1200,
1600,
2000,
2500,
3000,
5000,
8500,
10000,
15000,
22000,
30000,
50000,
80000,
100000,
250000,
}
new const BADGES[MAX_BADGES][4][]=
{

{ "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"}, // Powerup - Bonus Knife healthback
{ "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"}, //Bashage
{ "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"}, //Overall pwnage?
{ "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"}, //
{ "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"}, //Para pwnage
{ "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"}, //c4 plant and defusing
{ "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"}, //Shotgun
{ "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"} //SMG's
}
new const BADGEINFO[MAX_BADGES][]=
{
"Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP",
"Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde",
"Dostaje dodatkowe HP na respie",
"Dostaje Darmowa snajperke na respie",
"Dodatkowe obrazenia z M249",
"Dodatkowe Granaty",
"Niewidzialnosc z nozem",
"Buty Szybkosci"
}
#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7
#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3
#define MENU_MAIN 1
#define MENU_HELP 2
#define MENU_STATS 3
#define MENU_ADMIN 4
#define MENU_CONFIRM 5
#define MENU_CONFIRMADMIN 6
#define MENU_BADGE 7
#define MENU_LEVEL 8
#define MENU_PLAYER 9
#define STATS 1
#define TEAMRANK 2
#define ENEMYRANK 4
#define HIDEINVIS 8
#define ABOVEHEAD 16
#define DAY -86400 //number of seconds in a 24 day.. (60*60*24)
new const p_invisibility[3] = {150,100,50}
stock Float:CS_SPEED_VIP = 227.0;
stock Float:CS_WEAPON_SPEED[31] =
{
0.0,
250.0,	  // CSW_P228
0.0,
260.0,	  // CSW_SCOUT
250.0,	  // CSW_HEGRENADE
240.0,	  // CSW_XM1014
250.0,	  // CSW_C4
250.0,	  // CSW_MAC10
240.0,	  // CSW_AUG
250.0,	  // CSW_SMOKEGRENADE
250.0,	  // CSW_ELITE
250.0,	  // CSW_FIVESEVEN
250.0,	  // CSW_UMP45
210.0,	  // CSW_SG550
240.0,	  // CSW_GALI
240.0,	  // CSW_FAMAS
250.0,	  // CSW_USP
250.0,	  // CSW_GLOCK18
210.0,	  // CSW_AWP
250.0,	  // CSW_MP5NAVY
220.0,	  // CSW_M249
230.0,	  // CSW_M3
230.0,	  // CSW_M4A1
250.0,	  // CSW_TMP
210.0,	  // CSW_G3SG1
250.0,	  // CSW_FLASHBANG
250.0,	  // CSW_DEAGLE
235.0,	  // CSW_SG552
221.0,	  // CSW_AK47
250.0,	  // CSW_KNIFE
245.0	   // CSW_P90
};
stock Float:CS_WEAPON_SPEED_ZOOM[31] =
{
0.0,
0.0,
0.0,
220.0,	  // CSW_SCOUT
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
240.0,	  // CSW_AUG
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0,	  // CSW_SG550
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0,	  // CSW_AWP
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0,	  // CSW_G3SG1
0.0,
0.0,
235.0,	  // CSW_SG552
0.0,
0.0,
0.0
};
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Na czerwono zaznaczyłem ilość kili, czy to się zgadza?

Witam, pewien użytkownik glut, naprowadził mnie, jak zmienić nazwy i kille rang w bf2, to jest w pliku jak w temacie. Zobaczcie na to, co jest nie tak, zmieniłem nazwy i kille:

//Bf2 Rank Mod constants File
//Contains list of constant values used in the mod

#if defined bf2_const_included
  #endinput
#endif
#define bf2_const_included
new const RANKS[MAX_RANKS+4][] =
{
"Owieczka", //0 0
"Baran", //100 1      <-------------------------------------------- @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
"Cherlak", //250 2
"Kozak", //350 3
"Macho", //500 4
"Snajper", //800 5
"Rambo", //1200 6
"Terminator", //1600 7
"Morfeusz", //2000 8
"Wybraniec", //2500 9
"Powstaniec", //3000 10
"Killer", //5000 11
"MultiKiller", //8500 12
"Owner", //10000 13
"Cziter", //15000 14
"JedynyTaki", //22000 15
"Pudzian", //30000 - 16
"Hot", //50000 - Needs 6 badges  17 (7.5)
"TheMostWanted", //80000 - Needs 12 Badges 18 (8.5)
"BlackOps", //100000 - All Badges 19 (15.5)
"Gangsta" //250000 - Requires Lieutenant General (Top ranked?) 20

}
new const Float:RANKORDER[MAX_RANKS+4] = { 0.0,1.0,2.0,3.0,4.0,5.0,6.0,7.0,8.0,9.0,10.0,11.0,12.0,13.0,14.0,15.0,16.0,7.5,8.5,15.5,20.0 }
new const pRED[]=""
new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
100, <--------------------------------------------------- @@@@@@@@@@@@
250,
350,
500,
800,
1200,
1600,
2000,
2500,
3000,
5000,
8500,
10000,
15000,
22000,
30000,
50000,
80000,
100000,
250000,
}
new const BADGES[MAX_BADGES][4][]=
{

{ "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"}, // Powerup - Bonus Knife healthback
{ "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"}, //Bashage
{ "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"}, //Overall pwnage?
{ "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"}, //
{ "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"}, //Para pwnage
{ "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"}, //c4 plant and defusing
{ "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"}, //Shotgun
{ "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"} //SMG's
}
new const BADGEINFO[MAX_BADGES][]=
{
"Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP",
"Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde",
"Dostaje dodatkowe HP na respie",
"Dostaje Darmowa snajperke na respie",
"Dodatkowe obrazenia z M249",
"Dodatkowe Granaty",
"Niewidzialnosc z nozem",
"Buty Szybkosci"
}
#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7
#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3
#define MENU_MAIN 1
#define MENU_HELP 2
#define MENU_STATS 3
#define MENU_ADMIN 4
#define MENU_CONFIRM 5
#define MENU_CONFIRMADMIN 6
#define MENU_BADGE 7
#define MENU_LEVEL 8
#define MENU_PLAYER 9
#define STATS 1
#define TEAMRANK 2
#define ENEMYRANK 4
#define HIDEINVIS 8
#define ABOVEHEAD 16
#define DAY -86400 //number of seconds in a 24 day.. (60*60*24)
new const p_invisibility[3] = {150,100,50}
stock Float:CS_SPEED_VIP = 227.0;
stock Float:CS_WEAPON_SPEED[31] =
{
0.0,
250.0,	  // CSW_P228
0.0,
260.0,	  // CSW_SCOUT
250.0,	  // CSW_HEGRENADE
240.0,	  // CSW_XM1014
250.0,	  // CSW_C4
250.0,	  // CSW_MAC10
240.0,	  // CSW_AUG
250.0,	  // CSW_SMOKEGRENADE
250.0,	  // CSW_ELITE
250.0,	  // CSW_FIVESEVEN
250.0,	  // CSW_UMP45
210.0,	  // CSW_SG550
240.0,	  // CSW_GALI
240.0,	  // CSW_FAMAS
250.0,	  // CSW_USP
250.0,	  // CSW_GLOCK18
210.0,	  // CSW_AWP
250.0,	  // CSW_MP5NAVY
220.0,	  // CSW_M249
230.0,	  // CSW_M3
230.0,	  // CSW_M4A1
250.0,	  // CSW_TMP
210.0,	  // CSW_G3SG1
250.0,	  // CSW_FLASHBANG
250.0,	  // CSW_DEAGLE
235.0,	  // CSW_SG552
221.0,	  // CSW_AK47
250.0,	  // CSW_KNIFE
245.0	   // CSW_P90
};
stock Float:CS_WEAPON_SPEED_ZOOM[31] =
{
0.0,
0.0,
0.0,
220.0,	  // CSW_SCOUT
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
240.0,	  // CSW_AUG
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0,	  // CSW_SG550
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0,	  // CSW_AWP
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0,	  // CSW_G3SG1
0.0,
0.0,
235.0,	  // CSW_SG552
0.0,
0.0,
0.0
};
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Na czerwono zaznaczyłem ilość kili, czy to się zgadza?


@Poprawka

Nie zrobiło koloru, teraz mam nadzieję że zobaczycie.

Witam, pewien użytkownik glut, naprowadził mnie, jak zmienić nazwy i kille rang w bf2, to jest w pliku jak w temacie. Zobaczcie na to, co jest nie tak, zmieniłem nazwy i kille:

//Bf2 Rank Mod constants File
//Contains list of constant values used in the mod

#if defined bf2_const_included
  #endinput
#endif
#define bf2_const_included
new const RANKS[MAX_RANKS+4][] =
{
"Owieczka", //0 0
"Baran", //100 1      <-------------------------------------------- @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
"Cherlak", //250 2
"Kozak", //350 3
"Macho", //500 4
"Snajper", //800 5
"Rambo", //1200 6
"Terminator", //1600 7
"Morfeusz", //2000 8
"Wybraniec", //2500 9
"Powstaniec", //3000 10
"Killer", //5000 11
"MultiKiller", //8500 12
"Owner", //10000 13
"Cziter", //15000 14
"JedynyTaki", //22000 15
"Pudzian", //30000 - 16
"Hot", //50000 - Needs 6 badges  17 (7.5)
"TheMostWanted", //80000 - Needs 12 Badges 18 (8.5)
"BlackOps", //100000 - All Badges 19 (15.5)
"Gangsta" //250000 - Requires Lieutenant General (Top ranked?) 20

}
new const Float:RANKORDER[MAX_RANKS+4] = { 0.0,1.0,2.0,3.0,4.0,5.0,6.0,7.0,8.0,9.0,10.0,11.0,12.0,13.0,14.0,15.0,16.0,7.5,8.5,15.5,20.0 }
new const pRED[]=""
new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
100, <--------------------------------------------------- @@@@@@@@@@@@
250,
350,
500,
800,
1200,
1600,
2000,
2500,
3000,
5000,
8500,
10000,
15000,
22000,
30000,
50000,
80000,
100000,
250000,
}
new const BADGES[MAX_BADGES][4][]=
{

{ "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"}, // Powerup - Bonus Knife healthback
{ "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"}, //Bashage
{ "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"}, //Overall pwnage?
{ "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"}, //
{ "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"}, //Para pwnage
{ "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"}, //c4 plant and defusing
{ "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"}, //Shotgun
{ "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"} //SMG's
}
new const BADGEINFO[MAX_BADGES][]=
{
"Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP",
"Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde",
"Dostaje dodatkowe HP na respie",
"Dostaje Darmowa snajperke na respie",
"Dodatkowe obrazenia z M249",
"Dodatkowe Granaty",
"Niewidzialnosc z nozem",
"Buty Szybkosci"
}
#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7
#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3
#define MENU_MAIN 1
#define MENU_HELP 2
#define MENU_STATS 3
#define MENU_ADMIN 4
#define MENU_CONFIRM 5
#define MENU_CONFIRMADMIN 6
#define MENU_BADGE 7
#define MENU_LEVEL 8
#define MENU_PLAYER 9
#define STATS 1
#define TEAMRANK 2
#define ENEMYRANK 4
#define HIDEINVIS 8
#define ABOVEHEAD 16
#define DAY -86400 //number of seconds in a 24 day.. (60*60*24)
new const p_invisibility[3] = {150,100,50}
stock Float:CS_SPEED_VIP = 227.0;
stock Float:CS_WEAPON_SPEED[31] =
{
0.0,
250.0,	  // CSW_P228
0.0,
260.0,	  // CSW_SCOUT
250.0,	  // CSW_HEGRENADE
240.0,	  // CSW_XM1014
250.0,	  // CSW_C4
250.0,	  // CSW_MAC10
240.0,	  // CSW_AUG
250.0,	  // CSW_SMOKEGRENADE
250.0,	  // CSW_ELITE
250.0,	  // CSW_FIVESEVEN
250.0,	  // CSW_UMP45
210.0,	  // CSW_SG550
240.0,	  // CSW_GALI
240.0,	  // CSW_FAMAS
250.0,	  // CSW_USP
250.0,	  // CSW_GLOCK18
210.0,	  // CSW_AWP
250.0,	  // CSW_MP5NAVY
220.0,	  // CSW_M249
230.0,	  // CSW_M3
230.0,	  // CSW_M4A1
250.0,	  // CSW_TMP
210.0,	  // CSW_G3SG1
250.0,	  // CSW_FLASHBANG
250.0,	  // CSW_DEAGLE
235.0,	  // CSW_SG552
221.0,	  // CSW_AK47
250.0,	  // CSW_KNIFE
245.0	   // CSW_P90
};
stock Float:CS_WEAPON_SPEED_ZOOM[31] =
{
0.0,
0.0,
0.0,
220.0,	  // CSW_SCOUT
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
240.0,	  // CSW_AUG
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0,	  // CSW_SG550
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0,	  // CSW_AWP
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
0.0,
150.0,	  // CSW_G3SG1
0.0,
0.0,
235.0,	  // CSW_SG552
0.0,
0.0,
0.0
};
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Na czerwono zaznaczyłem ilość kili, czy to się zgadza?


@Poprawka

Nie zrobiło koloru, teraz mam nadzieję że zobaczycie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych