Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odwrócenie w stronę celu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.08.2012 17:32

Stock obraca nas w stronę celu ( angles ): nie działa do końca na graczu
stock turn_to_target(ent, Float:Ent_Origin[3], target, Float:Vic_Origin[3])
{
if(target)
{
new Float:newAngle[3]
entity_get_vector(ent, EV_VEC_angles, newAngle)
new Float:x = Vic_Origin[0] - Ent_Origin[0]
new Float:z = Vic_Origin[1] - Ent_Origin[1]

new Float:radians = floatatan(z/x, radian)
newAngle[1] = radians * (180 / 3.14)
if (Vic_Origin[0] < Ent_Origin[0])
newAngle[1] -= 180.0

entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, newAngle)
}
}

Polecam używać z: http://amxx.pl/topic...654#entry449654
  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2012 17:54

było już
nie działa do końca na graczu

Użytkownik DarkGL edytował ten post 21.08.2012 17:54

  • +
  • -
  • 2

#3 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 28.08.2012 16:59

Żeby działało na graczu to wystarczy zamienić:

EV_VEC_angles

na

EV_VEC_v_angle


Dobrze myśle?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2012 23:46

Nie

przy ustawianiu widoku gracza trzeba też wziąć pod uwagę że "oczy" gracza są przesunięte względem origin ( dodać do origin view_ofs )
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych