Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Dodanie klasy zombie na flagę

zombie plague 5.0

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mountan.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 19.08.2012 18:59

Chciałbyś zrobić klasę Premium ?
Nie wiesz jak ?

No to zaczynamy

Otwieramy .SMA jakiejś klasy

Krok 1

Dodajemy:
#include <zombieplague>

Krok 2

Po kodzie:
new const zclass_name[] = { "Zombie amxx" }
new const zclass_info[] = { "Premium" } 
new const zclass_model[] = { "premium" } 
new const zclass_clawmodel[] = { "premium.mdl" }
const zclass_health = 2100
const zclass_speed = 190
const Float:zclass_gravity = 1.0
const Float:zclass_knockback = 1.0

Dajemy:

new zombie


Krok 3

Zamieniamy:
zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model,  zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity,  zclass_knockback)

na:

zombie  = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model,  zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity,  zclass_knockback)

Krok 4

Na końcu kodu dodajemy:

public zp_user_infected_pre(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
	    if (zp_get_user_next_class(id) == zombie)
	    {
		    zp_set_user_zombie_class(id, 0)
		    client_print(id, print_center, "Ta klasa jest premium")
	    }	
    }
}

Całość powinna wyglądać tak:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>
new const zclass_name[] = { "Zombie amxx" }
new const zclass_info[] = { "Premium" } 
new const zclass_model[] = { "premium" } 
new const zclass_clawmodel[] = { "premium.mdl" }
const zclass_health = 2100
const zclass_speed = 190
const Float:zclass_gravity = 1.0
const Float:zclass_knockback = 1.0
new zombie
public plugin_precache()
{
    register_plugin("klasa premum", "1.0", "Mountan.")
   
    zombie = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model,  zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity,  zclass_knockback)
}
public zp_user_infected_pre(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
	    if (zp_get_user_next_class(id) == zombie)
	    {
		    zp_set_user_zombie_class(id, 0)
		    client_print(id, print_center, "Ta klasa jest premium")
	    }	
    }
} 

Zapraszam na:
FearZone.pl [Zombie] [Bank AP] [Klasy Ludzi]
Dołączona grafika

#2 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 232
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 19.08.2012 20:01

Było jak zrobić klase premium zombi :)
http://amxx.pl/topic...zombie-premium/
  • +
  • -
  • 0

#3 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.08.2012 20:06

TheRock. te dwa sposoby sie bardzo dużo różnią . i ten jest chyba łatwiejszy ale to nie znaczy że jest lepszy. więc chyba nie zaszkodzi jak będą dwa inne.
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#4 Mountan.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 19.08.2012 20:55

ric0, ale wiesz ELOS to jego kumpel i zazdrość go zżera.
Zapraszam na:
FearZone.pl [Zombie] [Bank AP] [Klasy Ludzi]
Dołączona grafika

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.08.2012 21:12

Że mnie ? chłopczyku ani mnie ani TheRock nic nie zżera. Nie będę powodował kłótni na tym forum bo i tak szanuje osoby które coś tutaj udostępniają... Twój sposób może i jest łatwiejszy lecz w przypadku dużej ilości klas premium będzie się powtarzał. Na dodatek nie wyjaśniłeś graczom jak można dodać klasę premium ZM w przypadku głównego silnika klas zombie.

Albo jestem ślepy albo ktoś tutaj kombinuje oO

Krok 1

Dodajemy:
#include <zombieplague>

a tutaj

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>


Nie żebym coś mówił ale skąd tam fakemeta? nie ma napisane aby dodać na dodatek nie wiem co tutaj wykorzystuje fakemete -.-


public zp_user_infected_pre(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
if (zp_get_user_next_class(id) == zombie)
{
zp_set_user_zombie_class(id, 0)
client_print(id, print_center, "Ta klasa jest premium")
}
}
}


Nie rozumiem tylko czemu w taki sposób zamykamy menu graczowi i go nie przywracamy ;/
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 Mountan.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 19.08.2012 21:20

No bo poco przywracać menu po wyborze ?
I czytaj uważnie, że ta "zazdrość" tyczy się użytkownika "TheRock"
Już poprawiam kod ;)

Nie mogę edytować ;/

Admin zamień
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

na
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague>

Zapraszam na:
FearZone.pl [Zombie] [Bank AP] [Klasy Ludzi]
Dołączona grafika

#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.08.2012 21:22

To i tak nic nie zmienia że tamten post był spam postem. Nie wnosił nic do tematu.

Po co przywracać menu po wyborze? Otóż nie przy wyborze tylko w funkcji która z powrotem zmienia ci klasę na podstawową osobiście mogę ci powiedzieć że gracze nie przepadają klikać kilka razy menu klas aby wybrać w końcu klasę.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#8 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 19.08.2012 21:32

Mi to się zdaje, że po wybraniu tej klasy dostajemy ją na 1 rundę, a w następnej już nie mamy.

Robiłem to podobnie i działało mi tak jak opisałem wyżej.
  • +
  • -
  • 0

#9 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.08.2012 21:34

Zdaje mi się że działa na wszystkie rundy ponieważ jak przypisze już id klasy nie powinno być z tym problemu. Jedyny problem jest z tym że po prostu gracz może nie zobaczyć napisu że jest to klasa premium i dopiero zorientuje się w następnej rundzie jak każe mu wybrać na nowo klasę..
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#10 Mountan.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 19.08.2012 21:36

Aaa sorry wiem o co chodzi, postaram się zaraz to poprawić.

Wystarczy dodać
return PLUGIN_HANDLED;
}
na końcu funkcji
Zapraszam na:
FearZone.pl [Zombie] [Bank AP] [Klasy Ludzi]
Dołączona grafika

#11 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 19.08.2012 23:26

Chyba nadal nie rozumiesz ;/ w tym wypadku trzeba ponownie wyświetli menu zombie klas ponieważ po wyborze automatycznie zamyka menu w tym wypadku masz zrobione że klasę wybiera lecz od razu ustawia na klasę podstawową.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#12 Mountan.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 20.08.2012 07:37

Chyba rozumiem,
macie jakieś pomysły ?
Zapraszam na:
FearZone.pl [Zombie] [Bank AP] [Klasy Ludzi]
Dołączona grafika

#13 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 20.08.2012 09:18

W tym przypadku nie wiem czy jest natyw czy nie lecz najlepszą opcją jest użycie natywu.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#14 Mountan.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 20.08.2012 09:24

ELOS, jestem początkującym i nie do końca potrafię tworzyć natywy,
pisałem ten poradnik sam wraz z kodem, a że u mnie na serwerze 1 raz po wyborze klasa zadziała, więc wrzuciłem tutaj.
Zapraszam na:
FearZone.pl [Zombie] [Bank AP] [Klasy Ludzi]
Dołączona grafika

#15 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1665
Godlike

  • Postów:2496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 20.08.2012 14:21

nie lepiej to tak rozwiązac?
Wklejka bp0hru6wsm0(Zombie VIP) dodana przez Misiaczek ;c, 20.08.2012 14:24
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zp50_class_zombie>
 
new const gNazwaPluginu[] = "[ZP] Zombie Class: Admin";
new const gWersjaPluginu[] = "0.1";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
 
new klasa_admin;
#define KLASA ADMIN_LEVEL_A
 
public plugin_precache()
{
	register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
	klasa_admin = zp_class_zombie_register("Admin Zombie","Klasa Tylko Dla Admina!",4000,350.0,0.5)
}
 
public zp_fw_class_zombie_select_pre(id,cid)
{
	if(cid==klasa_admin)
	{
		if(get_user_flags(id) & KLASA)
			return ZP_CLASS_AVAILABLE
		else
			return ZP_CLASS_NOT_AVAILABLE
 
	}
	return ZP_CLASS_AVAILABLE
} 

Użytkownik MisieQ edytował ten post 20.08.2012 14:24

  • +
  • -
  • 0

#16 Mountan.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 20.08.2012 18:02

Trochę namieszałeś, u Ciebie modeli nie można zmienić, wystarczyło edytować mój plik dodając


   return ZP_CLASS_AVAILABLE
  else
   return ZP_CLASS_NOT_AVAILABLE

}
return ZP_CLASS_AVAILABLE
}

P.S.
Ty napisałeś pod 5.0 nie pod 4.3
Zapraszam na:
FearZone.pl [Zombie] [Bank AP] [Klasy Ludzi]
Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych