Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z dodaniem skoków i grawitacji do klasy.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ultrax

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:47
  • Lokalizacja:ZG
Offline

Napisano 17.08.2012 17:14

Prosiłbym o dodanie dwóch(2) skoków i grawitacji na 600 do klasy Samuraj.

/* Klasa by Wi,Waldi */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Samuraj (Premium)";
new const opis[] = "Samuraj posiada miecz samurajski , Deagle , 1 he , 1/2 z noza (PPM) , Bardzo szybki";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	  
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
		{
  client_print(id, print_chat, "[Samuraj (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
				return COD_STOP;
		}
		ma_klase[id] = true;
		return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
		set_user_footsteps(id, 0);
		ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
		precache_model("models/knife/p_knife.mdl");
		precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
		new weapon = read_data(2);
		if(ma_klase[id])
		{
				if(weapon == CSW_KNIFE)
				{
						set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
						set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl")
				}
		}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			  
				if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					  
		}
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Z góry dziękuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 510
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 18.08.2012 07:48

Samuraj, błędne są tylko wcięcia .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.09.2012 04:02

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProblemy

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych