Użytkownik Dexter-Szyrley edytował ten post 15.08.2012 17:08
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Problem z DRM Fake Player
Temat rozp. Dexter-Szyrley, 15.08.2012 17:07
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.08.2012 17:07
Witam, mam problem, mam najnowszy DR manager, w sumie na starszej wersji też był ten problem, otóż Fake Player nie działa na wszystkich mapach, mam z 30 map to tylko może na 5 się pojawia Fake Player, co zrobić by był obecny na wszystkich mapach ??
#2
Napisano 15.08.2012 22:16
Deathrun Fake Player jest chyba zbędny .
Zajmuje on tylko slota i nic nie robi, a więc lepiej go wyłączyć.
Zajmuje on tylko slota i nic nie robi, a więc lepiej go wyłączyć.
#3
Napisano 16.08.2012 02:20
Ok może i zbędny to jak wyłączyć go całkowicie?? oraz pytanie z tematu jak ustawić żeby był na wszystkich mapach ??
#4
Napisano 16.08.2012 07:40
Nie jestem pewien ale plugin razem z DRM Fake Playerem odpowiada za automatyczne ustawienie drużyn, włączenie/wyłączenie spray itp. Podstawowe rzeczy na dr'a. Niestety mam podobny problem więc również proszę o pomoc
#5
Napisano 16.08.2012 07:45
Wchodzisz w *.sma i stawiasz // przed DEFINE FakePlayer (czy cos takiego).
Fake Player za to nie odpowiada . Od tego są cvary.
Fake Player za to nie odpowiada . Od tego są cvary.
#6
Napisano 16.08.2012 12:34
Ok dzięki to już wiem jak wyłączyć, a jak zrobić żeby Fake Player był obecny na wszystkich mapach ??
#7
Napisano 16.08.2012 15:37
@Na 5tyk
Fake Player odpowiada za to żeby jak ucieknie TT to nie było restartu czasu mapy.
Wgraj sobie plugin do edycji spawnów na mapach (Map Spawn Editor) i dodaj na każdej mapie, gdzie nie ma bota po jednym/dwa spawny w tt. (Sprawdzone)
Fake Player odpowiada za to żeby jak ucieknie TT to nie było restartu czasu mapy.
Wgraj sobie plugin do edycji spawnów na mapach (Map Spawn Editor) i dodaj na każdej mapie, gdzie nie ma bota po jednym/dwa spawny w tt. (Sprawdzone)
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl
#8
Napisano 17.08.2012 10:43
OK problem rozwiązany, proszę o zamknięcie, dziękuje za pomoc.
#9
Napisano 20.08.2012 15:25
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
#10 Gość_21977_*
Napisano 20.08.2012 18:03
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
AMX Mod X → Problemy z pluginami
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
AMX Mod X → Problemy z pluginami
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych