Posiadam nowego coda fast exp, jak zaradzić to ?
//CVARY Call of Duty Mod //----------------------- cod_killxp 30000 // doswiadczenie za zabojstwo cod_winxp 50000 // doswiadczenie za wygrana cod_damagexp 5000 // doswiadczenie za 20 obrazen cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP cod_maxlevel 40001 // Maksymalny poziom cod_levelratio 1 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni cod_bombxp 10000 //CVARY zalecane //-------------- sv_maxspeed 9999 //CVARY Bazookarz //-------------------- cod_law_damage "120.0" - ile ma zadawać dmg rakieta cod_law_radius "250.0" - odległość rażenia rakiety cod_law_rockets "15" - ile rakiet posiada bazuka //CVARY Assasin //------------- amx_knifedamage_mw2 "55" - Ile HP zabiera nóż amx_knifespeed_mw2 "700" - Prędkość rzutu noża amx_knifegravity_mw2 "0.3" - Grawitacja noża amx_headsplash "1" - Zabiera HP po wskoczeniu na głowę. //CVARY Medyk //----------- cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy) cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp) cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse) cod_revkit_xpdefiling 10000 - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp) cod_revkit_xpraise 15000 - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp) cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp) cod_revkit_ile 3 - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10 //CVARY HelloExp //-------------- cod_hello_mode 1 // tryb działania pluginu: 0 - wyłączony, 1 daje exp co x osob, 2 - daje jednej osobie cod_hello_who 4 // co ktora osoba ma dostać exp? cod_hello_info 2 // czy ma być wyświetlane info o zdobyciu expa? 0 - nie, 1 - zwykla wiadomosc na czacie, 2 - kolorowa wiadomosc na czacie cod_hello_exp 4000 // ilosc dodawanego expa //CVARY Inzynier //-------------- inzynier_percent 4 - ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu) inzynier_health 600 - ile hp ma dzialko inzynier_damage 15.0 - ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą ! //CVARY Punisher //-------------- amx_ammo_mini - ilość amunicji w MiniGunie (domyślnie 600) amx_speed_mini - Prędkość pocisków polecam 0.9 (max 0.1) amx_minigun_damage - Mnożnik obrażeń (domyślnie 1.2) amx_oneround - Tylko 1 MiniGun w ciągu rundy ? (0 - nie , 1 - tak) - zostawić na 0 //CVARY Najlepsi_3_gracze //----------------------- cod_exp1 "60000" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce cod_exp2 "45000" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce cod_exp3 "35000" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce //CVARY asysta //------------ amx_killassist_enable 2 //0 = Wyłącz plugin / 1 = Uruchom przez DeathMsg / 2 = Uruchom przez HUD message amx_killassist_mindamage 40 //ilość dmg jaką musi wykonać gracz żeby zaliczyło asyste amx_killassist_givefrags 1 //Dac fraga graczowi ktory asystowal ? amx_killassist_givemoney 150 //Ile $$ dać pomocnikowi ? amx_killassist_onlyalive 1 //Czy tylko żywi pomocnicy maja otrzymywać wynagrodzenie za asyste ? //CVARY Miotacz //------------- ft_enable "1" - czy plugin ma być on/off ft_fueltank "50" - max benzyny ft_damage "2" - zadawane obrażenia ft_xplode_dmg "30" - siła eksplozji miotacza ft_damage_dis "100" - ustawia odległość uszkodzenia ogniem miotacza ft_splash_dis "40" - zasięg ognia cod_xpmiotacz "15000" - ilość expa za zabicie z miotacza //CVARY Latarkowiec //----------------- cod_mag_render "30" - ustawiamy ile maksymalnie może być włączona latarka //CVARY hs //-------- cod_hsxp "20000" cod_enemiesinfo "1" mp_friendlyfire "0"