Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Własny plugin nie działa - MYSQL


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yas

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.08.2012 15:19

Spoiler


Przy kompilacji nic nie wyskakuje. Wszystko ok, serwer działa. W bazie tworzą się nawet rekordy z nickiem, wszystko poprawnie, lecz nie dodaje gotówki w rekordzie "gotowka". W bazie jest rekord gotowka pod int.

Teraz jest tak ze ja mam gotowki miliony, a boty po 0.


EDIT;//

Przerobiłem na liczby naturalne i teraz coś się dzieje, ale znowu liczby to miliony.
  • +
  • -
  • 0

#2 fgsfds

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:65
Offline

Napisano 14.08.2012 17:37

Jak nie czujesz się na siłach to spróbuj użyć czegoś łatwiejszego, np. mojego uwielbionego SQLVault...
  • +
  • -
  • 0

#3 Yas

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.08.2012 19:06

właśnie chodzi o to, że już teoretycznie wszystko gotowe, ale nie działa;>. Łączy się z bazą na pewno, bo tworzy nowe rekordy, nawet ustawia kasę tylko ustawia ją zawsze na tą samą liczbę, czyli np. 185455152, albo -8765616. Nigdy nie ma +1 lub -1. Jeżeli ktoś zginie to ustawia mu na -8765616, a jak zabije to 185455152 i to się potem nie zmienia.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6104
Godlike

  • Postów:10980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.08.2012 19:12

public Event_DeathMsg()
{
    new iKiller = read_data(1) // read the data to get the killer and victim
    new iVictim = read_data(2)

    if(is_user_alive(iKiller)) // Check if the killer is alive in case he killed himself
    {
        if(read_data(3))
        {
            iExp[iKiller] += 0.05 // Add the amount of the Pcvar to iExp
        }
        else
        {
            iExp[iKiller] += 0.05
        }
    }
    iExp[iVictim] -= 0.06 // Decrease the amount of the Pcvar from iExp
}

iExp to tablica z liczbami całkowitymi
a ty dodajesz/odejmujesz od niej liczby zmiennoprzecinkowe ;)

po za tym nie zerujesz expa kiedy gracz wychodzi
  • +
  • -
  • 2

#5 fgsfds

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:65
Offline

Napisano 14.08.2012 20:05

Innymi słowy, zamień

new iExp[33]


na

new Float:iExp[33]


i zobacz co się stanie :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych