Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Usunięcie modelu z Vipa

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 14.08.2012 14:37

Prosiłbym o usunięcie modelu z tego vipa. Proszę nie pisać odpowiedzi typu: Przecież przy tym vipie jest usunięty model. Właśnie przy tym vipie nadal jest model, a go usunąłem po swojemu.

VIP:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#pragma semicolon 0

#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.6"
#define AUTHOR "Kaster"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public respawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if(is_user_alive(id))
{
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_50ae")
set_user_health(id, 175);
set_user_maxspeed(id, - 2.0)
set_user_armor(id, 200)
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id, "vip")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "vip2")
give_item(id, "item_thighpack")
}
}
else
{
cs_reset_user_model(id)
}

}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
static moze_skoczyc;

if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))
{
moze_skoczyc &= ~(1<<id)
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND){
moze_skoczyc |= (1<<id)
}

return FMRES_IGNORED;
}

Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#2 diablo9816

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 14.08.2012 15:21


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>

#include <fun>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#pragma semicolon 0

#define PLUGIN "VIP"

#define VERSION "1.6"

#define AUTHOR "Kaster"

public plugin_init(){

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

}

public respawn(id)

{

if (!is_user_alive(id))

return;

if(is_user_alive(id))

{

give_item(id, "weapon_deagle")

give_item(id, "weapon_mp5navy")

give_item(id, "weapon_hegrenade")

give_item(id, "weapon_flashbang")

give_item(id, "weapon_flashbang")

give_item(id, "weapon_smokegrenade")

give_item(id, "ammo_9mm")

give_item(id, "ammo_50ae")

set_user_health(id, 175);

set_user_maxspeed(id, - 2.0)

set_user_armor(id, 200)

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)

}

public CmdStart(id, uc_handle)

{

static moze_skoczyc;

if(!is_user_alive(id))

return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);

new flags = pev(id, pev_flags);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))

{

moze_skoczyc &= ~(1<<id)

new Float:velocity[3];

pev(id, pev_velocity, velocity);

velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

set_pev(id, pev_velocity, velocity);

}

else if(flags & FL_ONGROUND){

moze_skoczyc |= (1<<id)

{

return FMRES_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 0

#3 Emil_wymiatacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Zwoleń
Offline

Napisano 14.08.2012 15:26

nie da się skomplikować
Cs-ziolo.xaa.pl

Dołączona grafika --- IP: 213.189.52.34:27093

#4 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 15.08.2012 17:13

Łap
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#pragma semicolon 0

#define PLUGIN "VIP"
#define VERSION "1.6"
#define AUTHOR "Kaster"

public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public respawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;

if(is_user_alive(id))
{
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_50ae")
set_user_health(id, 175);
set_user_maxspeed(id, - 2.0)
set_user_armor(id, 200)
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
give_item(id, "item_thighpack");
}

}
}

public CmdStart(id, uc_handle)

{
static moze_skoczyc;

if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))
{
moze_skoczyc &= ~(1<<id)
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND){
moze_skoczyc |= (1<<id)
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych