prośba o 11 perków i jedną klase
Rocketfuel
14.08.2012
za 1 rzecz leci +
PERKI
Bezlik ammo - Nieskończona amunicja
Mega speed - Dostajesz +100 kondycji, tracisz 20 inty
Spryciarz - Dostajesz 40 inty, tracisz 50 wytrzymalosci
Żelazna pięść - Dostajesz FIVE SEVEN i zadajesz równe 30 dmg z niego
Jack Błyskawica - Dostajesz + 30 wszystkiego
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Tarcza SWAT - Jesteś odporny na miny, rakiety, dynamit
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Żelazne ciało - Można cię zabić tylko headshotem
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
Mega exp - EXP x2
Klasa
Predator
Staty te same
Bronie : Famas, HE
Nie widzi niewidzialnych
3 sekundy niewidzialności
5% wiecej dmg z Famasa
Grawitacja taka sama (jak w załączniku)
PERKI
Bezlik ammo - Nieskończona amunicja
Mega speed - Dostajesz +100 kondycji, tracisz 20 inty
Spryciarz - Dostajesz 40 inty, tracisz 50 wytrzymalosci
Żelazna pięść - Dostajesz FIVE SEVEN i zadajesz równe 30 dmg z niego
Jack Błyskawica - Dostajesz + 30 wszystkiego
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Tarcza SWAT - Jesteś odporny na miny, rakiety, dynamit
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Żelazne ciało - Można cię zabić tylko headshotem
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
Mega exp - EXP x2
Klasa
Predator
Staty te same
Bronie : Famas, HE
Nie widzi niewidzialnych
3 sekundy niewidzialności
5% wiecej dmg z Famasa
Grawitacja taka sama (jak w załączniku)
diablo9816
14.08.2012
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <codmod> new const nazwa[] = "Bezlik ammo"; new const opis[] = "Natychmiastowe przeladowanie"; new bool:ma_perk[33]; new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(nazwa, opis); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id]) return FMRES_IGNORED; new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons); new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo); if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo) return FMRES_IGNORED; if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip) { cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip)); new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon] set_user_clip(id, new_ammo); } return FMRES_IGNORED; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; }
Użytkownik diablo9816 edytował ten post 14.08.2012 10:13
Rocketfuel
14.08.2012
dzięki
a skad to masz
Użytkownik rivit edytował ten post 14.08.2012 10:17
a skad to masz
Użytkownik rivit edytował ten post 14.08.2012 10:17
Lodowy Pingwin
14.08.2012
za 1 rzecz leci +
PERKI
Bezlik ammo - Nieskończona amunicja
Mega speed - Dostajesz +100 kondycji, tracisz 20 inty
Spryciarz - Dostajesz 40 inty, tracisz 50 wytrzymalosci
Żelazna pięść - Dostajesz FIVE SEVEN i zadajesz równe 30 dmg z niego
Jack Błyskawica - Dostajesz + 30 wszystkiego
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Tarcza SWAT - Jesteś odporny na miny, rakiety, dynamit
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Żelazne ciało - Można cię zabić tylko headshotem
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
Mega exp - EXP x2
Klasa
Predator
Staty te same
Bronie : Famas, HE
Nie widzi niewidzialnych
3 sekundy niewidzialności
5% wiecej dmg z Famasa
Grawitacja taka sama (jak w załączniku)
Jack Blyskawica

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> new const perk_name[] = "Jack Blyskawica"; new const perk_desc[] = "Dostajesz + 30 wszystkiego"; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)+30); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(0, 0)+30); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)+30); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_health(0, 0)+30); } public cod_perk_disabled(id) { cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)-30); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)-30); cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30); }
Łap spryciarza:
Tarcza Swat:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const perk_name[] = "Tarcza SWAT"; new const perk_desc[] = "Jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") } public cod_perk_enabled(id) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; new classname[10] pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9); if(equal(classname, "mine") || equal(classname, "rocket") || equal(classname, "dynamite")) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; }proszę mega speed:
Łap spryciarza:
Załączone pliki
Użytkownik Lodowy Pingwin edytował ten post 14.08.2012 10:59
Hleb
14.08.2012
@up
spryciarz nie ma prawa działać właściwie (podczas aktywacji odejmuje wytrzymałość, a podczas deaktywacji dodaje kondycje)
@Autor
łap
codperk_spryciarz.sma 674 bajtów
44 Ilość pobrań
spryciarz nie ma prawa działać właściwie (podczas aktywacji odejmuje wytrzymałość, a podczas deaktywacji dodaje kondycje)
@Autor
łap

Hleb
14.08.2012
błąd w perku "Jack Blyskawica"
oraz
łap poprawione
codperk_jackblyskawica.sma 894 bajtów
36 Ilość pobrań
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_health(0, 0)+30);
oraz
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30);
łap poprawione

Rocketfuel
14.08.2012
a zadziala? chodzi o to ze dostajesz 5.7 i bijesz z niego rowne 30 dmg
dobra bedzie........
Użytkownik rivit edytował ten post 14.08.2012 13:34
dobra bedzie........
Użytkownik rivit edytował ten post 14.08.2012 13:34
Rocketfuel
14.08.2012
dzięki jeszcze te PERKI
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
i tamta klasa
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
i tamta klasa