←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
prośba o 11 perków i jedną klase

Rocketfuel - zdjęcie Rocketfuel 14.08.2012

za 1 rzecz leci +

PERKI
Bezlik ammo - Nieskończona amunicja
Mega speed - Dostajesz +100 kondycji, tracisz 20 inty
Spryciarz - Dostajesz 40 inty, tracisz 50 wytrzymalosci
Żelazna pięść - Dostajesz FIVE SEVEN i zadajesz równe 30 dmg z niego
Jack Błyskawica - Dostajesz + 30 wszystkiego
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Tarcza SWAT - Jesteś odporny na miny, rakiety, dynamit
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Żelazne ciało - Można cię zabić tylko headshotem
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
Mega exp - EXP x2

Klasa
Predator
Staty te same
Bronie : Famas, HE
Nie widzi niewidzialnych
3 sekundy niewidzialności
5% wiecej dmg z Famasa
Grawitacja taka sama (jak w załączniku)
Odpowiedz

  • +
  • -
diablo9816 - zdjęcie diablo9816 14.08.2012


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <cstrike>

#include <codmod>

new const nazwa[] = "Bezlik ammo";

new const opis[] = "Natychmiastowe przeladowanie";

new bool:ma_perk[33];

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,

10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init()

{

		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	  

		cod_register_perk(nazwa, opis);

	  

		register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

}

public cod_perk_enabled(id)

		ma_perk[id] = true;

	  

public cod_perk_disabled(id)

		ma_perk[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)

{

		if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])

				return FMRES_IGNORED;

	  

		new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

		new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);

		new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);

	  

		if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)

				return FMRES_IGNORED;

	  

		if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)

		{

				cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));

				new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]

				set_user_clip(id, new_ammo);

		}

	  

		return FMRES_IGNORED;

}

stock set_user_clip(id, ammo)

{

		new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);

		get_weaponname(weapon, weaponname, 31);

		while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)

				if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {

				set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);

				return weaponid;

		}

		return 0;

}


Użytkownik diablo9816 edytował ten post 14.08.2012 10:13
Odpowiedz

Rocketfuel - zdjęcie Rocketfuel 14.08.2012

dzięki
a skad to masz
Użytkownik rivit edytował ten post 14.08.2012 10:17
Odpowiedz

  • +
  • -
Lodowy Pingwin - zdjęcie Lodowy Pingwin 14.08.2012

za 1 rzecz leci +

PERKI
Bezlik ammo - Nieskończona amunicja
Mega speed - Dostajesz +100 kondycji, tracisz 20 inty
Spryciarz - Dostajesz 40 inty, tracisz 50 wytrzymalosci
Żelazna pięść - Dostajesz FIVE SEVEN i zadajesz równe 30 dmg z niego
Jack Błyskawica - Dostajesz + 30 wszystkiego
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Tarcza SWAT - Jesteś odporny na miny, rakiety, dynamit
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Żelazne ciało - Można cię zabić tylko headshotem
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
Mega exp - EXP x2

Klasa
Predator
Staty te same
Bronie : Famas, HE
Nie widzi niewidzialnych
3 sekundy niewidzialności
5% wiecej dmg z Famasa
Grawitacja taka sama (jak w załączniku)




Jack Blyskawica ;):
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Jack Blyskawica";
new const perk_desc[] = "Dostajesz + 30 wszystkiego";

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_health(0, 0)+30);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30);
}

Łap spryciarza:

Tarcza Swat:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Tarcza SWAT";
new const perk_desc[] = "Jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
  return HAM_IGNORED;

new classname[10]
pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);

if(equal(classname, "mine") || equal(classname, "rocket") || equal(classname, "dynamite"))
  return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
proszę mega speed:
Łap spryciarza:

Załączone pliki


Użytkownik Lodowy Pingwin edytował ten post 14.08.2012 10:59
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 14.08.2012

@up

spryciarz nie ma prawa działać właściwie (podczas aktywacji odejmuje wytrzymałość, a podczas deaktywacji dodaje kondycje)

@Autor

łap

Załączony plik  codperk_spryciarz.sma   674 bajtów   44 Ilość pobrań
Odpowiedz

Rocketfuel - zdjęcie Rocketfuel 14.08.2012

dzięki, a reszta?
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 14.08.2012

Żelazne Ciało

Załączony plik  codperk_zelaznecialo.sma   1,17 KB   58 Ilość pobrań
Odpowiedz

Rocketfuel - zdjęcie Rocketfuel 14.08.2012

dzięki
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 14.08.2012

błąd w perku "Jack Blyskawica"

cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_health(0, 0)+30); 


oraz

cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30); 


łap poprawione

Załączony plik  codperk_jackblyskawica.sma   894 bajtów   36 Ilość pobrań
Odpowiedz

Rocketfuel - zdjęcie Rocketfuel 14.08.2012

dzięki
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 14.08.2012

zelazna piesc

Załączony plik  codperk_zelaznapiesc.sma   1,07 KB   43 Ilość pobrań
Odpowiedz

Rocketfuel - zdjęcie Rocketfuel 14.08.2012

a zadziala? chodzi o to ze dostajesz 5.7 i bijesz z niego rowne 30 dmg


dobra bedzie........
Użytkownik rivit edytował ten post 14.08.2012 13:34
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 14.08.2012

Mega Exp

Załączony plik  codperk_megaexp.sma   918 bajtów   48 Ilość pobrań
Odpowiedz

Rocketfuel - zdjęcie Rocketfuel 14.08.2012

dzięki jeszcze te PERKI



Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
i tamta klasa
Odpowiedz

Rocketfuel - zdjęcie Rocketfuel 17.08.2012

do zamkniecia
Odpowiedz