Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2012 09:43
PERKI
Bezlik ammo - Nieskończona amunicja
Mega speed - Dostajesz +100 kondycji, tracisz 20 inty
Spryciarz - Dostajesz 40 inty, tracisz 50 wytrzymalosci
Żelazna pięść - Dostajesz FIVE SEVEN i zadajesz równe 30 dmg z niego
Jack Błyskawica - Dostajesz + 30 wszystkiego
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Tarcza SWAT - Jesteś odporny na miny, rakiety, dynamit
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Żelazne ciało - Można cię zabić tylko headshotem
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
Mega exp - EXP x2
Klasa
Predator
Staty te same
Bronie : Famas, HE
Nie widzi niewidzialnych
3 sekundy niewidzialności
5% wiecej dmg z Famasa
Grawitacja taka sama (jak w załączniku)
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2012 10:12
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Bezlik ammo";
new const opis[] = "Natychmiastowe przeladowanie";
new bool:ma_perk[33];
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
public plugin_init()
{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	  
		cod_register_perk(nazwa, opis);
	  
		register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_perk_enabled(id)
		ma_perk[id] = true;
	  
public cod_perk_disabled(id)
		ma_perk[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
		if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
				return FMRES_IGNORED;
	  
		new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
		new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
		new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
	  
		if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
				return FMRES_IGNORED;
	  
		if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
		{
				cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
				new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
				set_user_clip(id, new_ammo);
		}
	  
		return FMRES_IGNORED;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
		new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
		get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
		while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
				if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
				set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
				return weaponid;
		}
		return 0;
}
					
					Użytkownik diablo9816 edytował ten post 14.08.2012 10:13
recenzje gier: http://forum.freeware.info.pl/gry
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2012 10:15
a skad to masz
Użytkownik rivit edytował ten post 14.08.2012 10:17
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2012 10:58
za 1 rzecz leci +
PERKI
Bezlik ammo - Nieskończona amunicja
Mega speed - Dostajesz +100 kondycji, tracisz 20 inty
Spryciarz - Dostajesz 40 inty, tracisz 50 wytrzymalosci
Żelazna pięść - Dostajesz FIVE SEVEN i zadajesz równe 30 dmg z niego
Jack Błyskawica - Dostajesz + 30 wszystkiego
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Tarcza SWAT - Jesteś odporny na miny, rakiety, dynamit
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Żelazne ciało - Można cię zabić tylko headshotem
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
Mega exp - EXP x2
Klasa
Predator
Staty te same
Bronie : Famas, HE
Nie widzi niewidzialnych
3 sekundy niewidzialności
5% wiecej dmg z Famasa
Grawitacja taka sama (jak w załączniku)
Jack Blyskawica
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Jack Blyskawica";
new const perk_desc[] = "Dostajesz + 30 wszystkiego";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)+30);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_health(0, 0)+30);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(0, 0)-30);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30);
}
Łap spryciarza:
Tarcza Swat:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Tarcza SWAT";
new const perk_desc[] = "Jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
  return HAM_IGNORED;
new classname[10]
pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);
if(equal(classname, "mine") || equal(classname, "rocket") || equal(classname, "dynamite"))
  return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
proszę mega speed:Łap spryciarza:
Załączone pliki
Użytkownik Lodowy Pingwin edytował ten post 14.08.2012 10:59
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2012 11:12
spryciarz nie ma prawa działać właściwie (podczas aktywacji odejmuje wytrzymałość, a podczas deaktywacji dodaje kondycje)
@Autor
łap
 codperk_spryciarz.sma   674 bajtów  48 Ilość pobrań
  codperk_spryciarz.amxx
					
					Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2012 12:50
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
			
				
					
						
					
					#9
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2012 13:17
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_health(0, 0)+30);
oraz
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_trim(0, 0)-30);
łap poprawione
 codperk_jackblyskawica.sma   894 bajtów  42 Ilość pobrań
  codperk_jackblyskawica.amxx
					
					Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
			
				
					
						
					
					#11
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2012 13:30
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
			
				
					
						
					
					#13
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2012 13:43
Sprzedam:
System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)
Więcej Informacji na STEAM/GG/PW
			
				
					
						
					
					#14
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 14.08.2012 13:50
Twarda bania - Obrażenia w head'a są redukowane o 100
Elektryczny promień - Dostajesz 1 promień elektryka (proszę o modele lub coś)
Zemsta - Po śmierci twoje ciało wybucha
i tamta klasa
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
		
		
		
		Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



				
				










