Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Zmiana w komandosie 1/1 z noża
#2
Napisano 13.08.2012 17:48
jak zrobić 1/1 z kosy?
#include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1)
w plugin int
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
na końcu .
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Załączone pliki
#4
Napisano 13.08.2012 18:18
if(random_num(0, 2) == 0) {
// masz 33% szans na wykonanie tego kodu
}
Użytkownik Maxorq edytował ten post 13.08.2012 18:18
#5
Napisano 13.08.2012 18:27
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
new identyfikator[33];
get_user_name(id, identyfikator, 32);
{
ColorChat(id, GREEN, "Milej gry na PlayCS.pl!", nazwa);
if(!equal(identyfikator, "") && !equal(identyfikator, ""))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Aby kupic pisz GG: 5826174", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#6
Napisano 13.08.2012 18:31
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
if(random_num(0,2) == 0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Można byłoby te dwa "if'y" połączyć, ale za leniwy jestem

Użytkownik Maxorq edytował ten post 13.08.2012 18:31
#8
Napisano 13.08.2012 18:55
Kod w załączniku, widzę pewien problem, ale pozwolę ci go sam naprawić...
Załączone pliki
#9
Napisano 13.08.2012 19:00
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "komandos "; new const opis[] = "ma 1/3 z kosy."; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Diablo"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED;
Użytkownik diablo9816 edytował ten post 13.08.2012 19:04
recenzje gier: http://forum.freeware.info.pl/gry
#10
Napisano 13.08.2012 19:03
#11
Napisano 13.08.2012 19:06

recenzje gier: http://forum.freeware.info.pl/gry
#12
Napisano 13.08.2012 19:09
nie za bardzo wiem jak to zrobić więc napisałem prośbę aby mi to ktoś zrobił
nie sądzę, żeby jemu się chciało

#13
Napisano 13.08.2012 19:22
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "Ma 1/3 z ppm"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[Komandos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED;
Użytkownik diablo9816 edytował ten post 13.08.2012 19:28
recenzje gier: http://forum.freeware.info.pl/gry
#15
Napisano 13.08.2012 19:46
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "1/3 na zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
new identyfikator[33];
get_user_name(id, identyfikator, 32);
}
ColorChat(id, GREEN, "Milej gry na PlayCS !", nazwa);
if(!equal(identyfikator, "") && !equal(identyfikator, ""))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. Aby kupic pisz GG: 5826174

return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
recenzje gier: http://forum.freeware.info.pl/gry
#16
Napisano 13.08.2012 19:50
codclass_komandos.sma(31) : error 003: declaration of a local variable must appear in a compound block
codclass_komandos.sma(34) : error 021: symbol already defined: "ColorChat"
codclass_komandos.sma(35) : error 010: invalid function or declaration
codclass_komandos.sma(38) : error 010: invalid function or declaration
codclass_komandos.sma(41) : error 010: invalid function or declaration
codclass_komandos.sma(67) : warning 203: symbol is never used: "ColorChat"
codclass_komandos.sma(67) : warning 203: symbol is never used: "ColorSelection"
codclass_komandos.sma(67) : warning 203: symbol is never used: "FindPlayer"
codclass_komandos.sma(67) : warning 203: symbol is never used: "ShowColorMessage"
codclass_komandos.sma(67) : warning 203: symbol is never used: "Team_Info"
#17
Napisano 13.08.2012 19:59
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Ma 1/3 z ppm";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
recenzje gier: http://forum.freeware.info.pl/gry
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych