Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam funkcji, GDY zostałeś zabity, gdy zabiłeś


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yas

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2012 11:13

Szukam 2 funkcji, a mianowicie

- Gdy zostałeś zabity
- Gdy zabiłeś
  • +
  • -
  • 0

#2 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 13.08.2012 11:17

chodzi ci o DeathMsg ?
jeśli tak to tutaj masz:
http://amxx.pl/topic/1680-eventy/
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#3 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 13.08.2012 11:40

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1); // Zabójca
	new victim=read_data(2); // Ofiara
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 13.08.2012 12:43

speedkill Ci dobrze napisał, a z przykładem to np..


register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
public DeathMsg(id) {
new killer = read_data(1) // ten ktory zabil
new victim = read_data(2) // ten ktory zginal
new hs = read_data(3) // ten ktory zabil HS'em

if(is_user_connected(killer) && is_user_connected(victim) && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)) { // sprawdza czy oboje są połączeni, oraz czy nie zabiles gracza z tego samego team'u
cs_get_user_money(victim) < 15701 ? cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer)+300) : cs_set_user_money(killer, 16000)
cs_get_user_money(victim) > 149 ? cs_set_user_money(victim, cs_get_user_money(victim)-150) : cs_set_user_money(victim, 0)
// 1 linia : daje zabójcy 300 dolarow, jesli ma np 15800 to ustawi mu na 16000 (gdyz wiecej teoretycznie miec nie mozna)
// 2 linia : odbiera ofierze 150$, ale jesli tylu nie ma to ustawia mu na 0 (gdyz ujemnej liczby teoretycznie miec nie mozna)
}
}

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.08.2012 13:07

Bądź kanapka
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed")
Bądź csx, http://amxx.pl/dokum...04/client_death

Użytkownik radim edytował ten post 13.08.2012 13:08

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 13.08.2012 13:11

Średnio pomocne w tej sprawie, ale chociaż na podstawie mojego przykładu z postu wstecz i tego poradnika (http://amxx.pl/topic...e-na-obrazenia/) będziesz wiedział jak to ugryźć za pomocą kanapki.
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#7 Yas

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2012 13:45

Dzięki;>
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.08.2012 19:07

speedkill Ci dobrze napisał, a z przykładem to np..


register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
public DeathMsg(id) {
new killer = read_data(1) // ten ktory zabil
new victim = read_data(2) // ten ktory zginal
new hs = read_data(3) // ten ktory zabil HS'em

if(is_user_connected(killer) && is_user_connected(victim) && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)) { // sprawdza czy oboje są połączeni, oraz czy nie zabiles gracza z tego samego team'u
cs_get_user_money(victim) < 15701 ? cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer)+300) : cs_set_user_money(killer, 16000)
cs_get_user_money(victim) > 149 ? cs_set_user_money(victim, cs_get_user_money(victim)-150) : cs_set_user_money(victim, 0)
// 1 linia : daje zabójcy 300 dolarow, jesli ma np 15800 to ustawi mu na 16000 (gdyz wiecej teoretycznie miec nie mozna)
// 2 linia : odbiera ofierze 150$, ale jesli tylu nie ma to ustawia mu na 0 (gdyz ujemnej liczby teoretycznie miec nie mozna)
}
}

cs_get_user_money(victim) < 15701
Powinno być killer, taka drobna pomyłka.

BTW. Limit 1600$ jest na twardo ustalony przez grę (hardcoded), lecz istnieje możliwość obejścia tych limitów,
np. instalując plugin Server Cvars Unlocker, który pozwala na zmianę limitu pieniędzy
z 16000 na 2147483583, choć na HUDzie widoczne może być co najwyżej 999999$.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych