Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.08.2012 16:43
Witam,
Mam problem z niewidzialnością , a mianowicie zgenerowałem klasę nożownik aby na kucaku nie było widać ale i tak normalnie widać.
Tak samo w sklepiku by misieq jest to samo, że płaszcz nie ma tej 30+ niewidzialności.
Co zrobić?
Mam problem z niewidzialnością , a mianowicie zgenerowałem klasę nożownik aby na kucaku nie było widać ale i tak normalnie widać.
Tak samo w sklepiku by misieq jest to samo, że płaszcz nie ma tej 30+ niewidzialności.
Co zrobić?
#2
Napisano 11.08.2012 16:47
Klasę ja ci mogę zrobić . może jakiś błąd popełniłeś . ?
![]()
![]()
![]()

#3
Napisano 11.08.2012 17:22
To zrób nożownika. 140hp bazowe, 1/1zabicie z prawego noża i niewidzialny jest gdy kuca
#4
Napisano 11.08.2012 17:35
Nozownik
1/1 z kosy PPM .
1/1 z kosy PPM .
Załączone pliki
![]()
![]()
![]()

#5
Napisano 11.08.2012 17:47
ok działa, ale można to zmienić żeby tylko przy nożu miał niewidzialnośc a nie przy glocku też?
po prostu nie chce żeby było przy glocku niewidzialność gdy kuca.
po prostu nie chce żeby było przy glocku niewidzialność gdy kuca.
#6
Napisano 11.08.2012 17:51
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "1/1 z PPM, niewidzialny poczas kucania";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NothiNg");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Zrób tak.
#7
Napisano 11.08.2012 17:51
Łap ^
Załączone pliki
![]()
![]()
![]()

#8
Napisano 11.08.2012 17:52
Ok dzięki wielkie
#9
Napisano 13.08.2012 20:35
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



codclass_Nozownik.amxx






