Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.08.2012 16:43
Witam,
Mam problem z niewidzialnością , a mianowicie zgenerowałem klasę nożownik aby na kucaku nie było widać ale i tak normalnie widać.
Tak samo w sklepiku by misieq jest to samo, że płaszcz nie ma tej 30+ niewidzialności.
Co zrobić?
Mam problem z niewidzialnością , a mianowicie zgenerowałem klasę nożownik aby na kucaku nie było widać ale i tak normalnie widać.
Tak samo w sklepiku by misieq jest to samo, że płaszcz nie ma tej 30+ niewidzialności.
Co zrobić?
#2
Napisano 11.08.2012 16:47
Klasę ja ci mogę zrobić . może jakiś błąd popełniłeś . ?
#3
Napisano 11.08.2012 17:22
To zrób nożownika. 140hp bazowe, 1/1zabicie z prawego noża i niewidzialny jest gdy kuca
#4
Napisano 11.08.2012 17:35
Nozownik
1/1 z kosy PPM .
1/1 z kosy PPM .
Załączone pliki
#5
Napisano 11.08.2012 17:47
ok działa, ale można to zmienić żeby tylko przy nożu miał niewidzialnośc a nie przy glocku też?
po prostu nie chce żeby było przy glocku niewidzialność gdy kuca.
po prostu nie chce żeby było przy glocku niewidzialność gdy kuca.
#6
Napisano 11.08.2012 17:51
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = "1/1 z PPM, niewidzialny poczas kucania"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "NothiNg"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Zrób tak.
#7
Napisano 11.08.2012 17:51
Łap ^
Załączone pliki
#8
Napisano 11.08.2012 17:52
Ok dzięki wielkie
#9
Napisano 13.08.2012 20:35
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych