Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
	
	
		8 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.08.2012 16:43
					Witam,
Mam problem z niewidzialnością , a mianowicie zgenerowałem klasę nożownik aby na kucaku nie było widać ale i tak normalnie widać.
Tak samo w sklepiku by misieq jest to samo, że płaszcz nie ma tej 30+ niewidzialności.
Co zrobić?
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Mam problem z niewidzialnością , a mianowicie zgenerowałem klasę nożownik aby na kucaku nie było widać ale i tak normalnie widać.
Tak samo w sklepiku by misieq jest to samo, że płaszcz nie ma tej 30+ niewidzialności.
Co zrobić?
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.08.2012 16:47
					Klasę ja ci mogę zrobić . może jakiś błąd popełniłeś . ?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					![]()
![]()
![]()

			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.08.2012 17:22
					To zrób nożownika. 140hp bazowe, 1/1zabicie z prawego noża i niewidzialny jest gdy kuca
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.08.2012 17:35
					Nozownik
1/1 z kosy PPM .
	
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					1/1 z kosy PPM .
Załączone pliki
![]()
![]()
![]()

			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.08.2012 17:47
					ok działa, ale można to zmienić żeby tylko przy nożu miał niewidzialnośc a nie przy glocku też?
po prostu nie chce żeby było przy glocku niewidzialność gdy kuca.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				po prostu nie chce żeby było przy glocku niewidzialność gdy kuca.
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.08.2012 17:51
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "Nozownik";
new const opis[]    = "1/1 z PPM, niewidzialny poczas kucania";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "NothiNg");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK  && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
Zrób tak.
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.08.2012 17:51
					Łap ^
					
	
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					Załączone pliki
![]()
![]()
![]()

			
				
					
						
					
					#8
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 11.08.2012 17:52
					Ok dzięki wielkie
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#9
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 13.08.2012 20:35
					Wiadomość wygenerowana automatycznie
 
 
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
 
Powód: Pomoc udzielona
 
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
 
 
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
					
				
				
				
				
				
								
				
					Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
 raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
		
		
		
		Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty



  codclass_Nozownik.amxx






