Jak zwykle przybywam z problemem
Chciałbym się zapytać, jak zrobić aby wyświetlało na jaki serwer wyszedł gracz?
Chodzi mi o to, że jak grasz Julek wpisze /serwery i wybierze serwer deathrun i w czacie żeby pisało: Gracz Julek poszedł na serwer deathrun
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_plugin("Menu Serwerow","1.0","???")
register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /serwery","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /server","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu")
}
public AwesomeMenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu serwerow!:", "menu_handler")
menu_additem(menu, "PzB [TP] (Sloty:18)", "1", 0)
menu_additem(menu, "PzB [FFA] (Sloty:24)", "2", 0)
menu_additem(menu, "PzB [DeathRun] (Sloty:20)", "3", 0)
menu_additem(menu, "PzB [ZombieMod] (Sloty:28)", "4", 0)
menu_additem(menu, "PzB [ZombieMod #2] (Sloty:20)", "5", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[8], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,7, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "connect 195.248.241.170:27038")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
client_cmd(id, "connect 195.248.241.173:27029")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
client_cmd(id, "connect 195.248.241.172:27024")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
client_cmd(id, "connect 195.248.241.172:27060")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
client_cmd(id, "connect 195.248.241.171:27024")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}Myślałem coś nad:
case 2:{
client_cmd(id, "connect 123.123.123.321:123123")
client_print(0,print_chat,"Grasz %s wyszedł na serwer DeathRun");
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









