Jest problem nie moge dodać załącznika kod sma chyba wystarczy nawet skompilować nie moge ://
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <ColorChat> #include <fun> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define CZAS_GODMOD 3 new const nazwa[] = "Zloty wojownik"; new const opis[] = "Ma 3 sekund niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 10Dmg "; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 15; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false; public plugin_precache() { precache_model("models/cod/p_golden_ak47.mdl"); precache_model("models/cod/v_golden_ak47.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_AK47) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_golden_ak47.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_golden_ak47.mdl") } } } public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_ak47.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_ak47.mdl") return FMRES_SUPERCEDE } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Załączone pliki
Użytkownik Sikora1910 edytował ten post 10.08.2012 18:52