Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmienianie modelu leżącej broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.08.2012 13:43

W tym poradniku pokaże wam, jak podmienić model broni, która leży na ziemi, będzie nam do tego potrzebny moduł fakemeta i engine. Więc zacznijmy. Najpierw w plugin_init zarejestrujmy forward:
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

Kiedy już to zrobiliśmy tworzymy funkcję, najpierw musimy sprawdzić czy ent jest poprawny więc:
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!is_valid_ent(entity))
return FMRES_IGNORED;
}

Teraz sprawdzamy czy model to awp ( bo w tym przykładzie pokażę podmianę modelu leżącego AWP ):

if(equal(model, "models/w_awp.mdl"))
{
entity_set_model(entity, "models/w_awp.mdl");
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;

I to tyle, bardzo proste. Podziękowania dla G[o]Q dzięki, któremu ten poradnik ogranicza się do 2 podpunktów :)
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.08.2012 15:21

ehh

engine a co z pev_valid ?? dodatkowo czy czasem parametrem forwardu nie jest byt któremu model jest ustawiany ?? po co spradzać klasę skoro wystarczy sprawdzić model broni (chyba ze ktos robi sobie byty z modelem broni tak 4fun)

pozatym entity_set_model to tez engine xD

podsumowując mogłeś zrobic to w engine lub fakemecie a nie w obydwu dodatkowo kod jest za dlugi i do poprawy testowales to w ogóle ??
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.08.2012 15:34


ehh

engine a co z pev_valid ?? dodatkowo czy czasem parametrem forwardu nie jest byt któremu model jest ustawiany ?? po co spradzać klasę skoro wystarczy sprawdzić model broni (chyba ze ktos robi sobie byty z modelem broni tak 4fun)

pozatym entity_set_model to tez engine xD

podsumowując mogłeś zrobic to w engine lub fakemecie a nie w obydwu dodatkowo kod jest za dlugi i do poprawy testowales to w ogóle ??

Umiałbym użyć samej fakemety, gdyby nie:
find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", entity)

Tak testowałem, nietestowanego bym nie dał.

dodatkowo czy czasem parametrem forwardu nie jest byt któremu model jest ustawiany ??

Hmm wydaje mi się, że weaponbox jest jakby ownerem weapon_awp, co do warunku valid na id weapon_awp to jest on zrobiony dla bezpieczeństwa. Jeżeli dobrze myślę to według ciebie kod jest za długi o tą część ?:

static iEntID
iEntID = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", entity);

if(!is_valid_ent(iEntID))
return FMRES_IGNORED;

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.08.2012 16:01

public fw_SetModel(entity, model[]){
if(!is_valid_ent(entity))
    return FMRES_IGNORED;

if(equal(model, "models/w_awp.mdl")){
    entity_set_model(entity, "models/w_awp.mdl");
    return FMRES_SUPERCEDE;
}

return FMRES_IGNORED;
 
ot i caly kod

co do twojego to
iEntID = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", entity)
szukasz bytu ktorego ownerem jest byt ktoremu ustawiasz model a potem id znalezionego enta i
tak nie wykorzystujesz dlatego to dziala.

Pozatym nie wiem co jest ownerem broni ale raczej nie weaponbox bo weaponbox
przechowuje info o broni zas jak masz weapon_* to juz jest konkretna bron gotowa do użycia

Najlepszym rozwiązaniem było by to zrobić w Ham'ie bo było by najłatwiej i najszybciej/najoptymalniej
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.08.2012 16:03

sry twój kod sie zatrzymywal na sprawdzaniu własnie tego ownera i wywalal sie na returnie tylko testując nie zauwazyles tego bo zmieniales model na ten sam model xD
G[o]Q (04.08.2012 16:03):
podsumowując dałeś błędny kod xD

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.08.2012 16:11

Poprawione. Nie mam pojęcia jak, ale mnie działało.

Edit: No xD epic fail
G[o]Q (04.08.2012 16:32):
dzialalo bo ustawiales standardowy model dla AWP mimo ze awp juz miało ten model xD

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych