nazwa : Maniek
Staty po 0
opis : 1/25 z M4A1
ps nie z generatora
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
klasa 1/24 z M4A1
Temat rozp. prezes., 04.08.2012 10:40
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.08.2012 10:40
#2
Napisano 04.08.2012 12:21
Łap:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Maniek"; new const opis[] = "1/25 z M4A1"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,25) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
#3
Napisano 04.08.2012 12:57
Łam ode mnie .
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych