Tutaj masz coś prostego :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Grzesiek"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu", "Menu"); // Rejestrujemy Komendę Konsoli, say - to napis, więc jeżeli gracz napisze "/menu" zostanie wywołana funckja z drugiego parametru = "Menu"
}
public Menu(id)
{
new menu = menu_create("Tytul Menu", "Menu_Handle"); // Tworzymy Menu, Gdzie "Tytul Menu" - To tytuł menu, a "Menu_Handle" funkcja do której się przyciski odwołują
menu_additem(menu, "Grawitacja 400"); // Dodajemy do menu item Nr 0, liczymy od 0 nie od 1
menu_additem(menu, "Grawitacja 800"); // Dodajemy do menu item Nr 1
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); // Nazwa wyjscia
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLORS, "\r"); // Kolor Przyciskow \r - czerwony, \w - Bialy, \y - Zolty
}
public Menu_Handle(id, menu, item);
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0:
{
// Item Nr 0
set_user_gravity(id, 0.5);
}
case 1:
{
// Item Nr 1
set_user_gravity(id, 1.0);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik grzesiu131 edytował ten post 26.07.2012 12:24