Coraz częściej zdarza się że mój serwer przy zmianie mapy łapie crasha, i przez to wielu osobom cofa levele, trochę danych poniżej:
Binarki: 5006
Ilość slotów 32
Hosting: Gamesol
Obciążenie serwera przy 20 graczach +/- 24% CPU
Mod: Call of Duty (Nowy) - zapis nVault
Jeśli będzie trzeba zarzucę plugins.ini / plugins-codmod.ini
Zastanawia mnie czy duża ilość modeli - klasy mają wbudowane modele działka/samolotu/celownika - może być tego przyczyną i przy zmianie mapy serwer nie jest w stanie przetrawić takiej ilości modeli?
Plugin GHW_Weapon_Replacment został wyłączony mimo to serwer nadal ma pady
Jesli komuś do zdiagnozowania będą potrzebe dodatkowe dane, to je umieszczę bo dodałem to co uznałem za wymagane


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
				
				









