Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Pytanie dotyczące ograniczenia perka,znikania po rundzie itp
Temat rozp. koxcir, 23.07.2012 19:00
cod nowy
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.07.2012 19:00
Czy jest możliwość do perka dodać
-Zniknięcie po rundzie
-Brak możliwości oddania perku
-Czestotliwość znaledzienia perku mniejsza niż pozostałe perki
ponieważ chciałbym zrobić perk ,i jak ktoś go dostanie ,to musi zrobić screena i wstawić go na forum,jak wstawi to dostanie klasę premium ,a wiadomo jedna osoba dostanie perk i przekaże go 30 innym osobom i też bedą mieli
-Zniknięcie po rundzie
-Brak możliwości oddania perku
-Czestotliwość znaledzienia perku mniejsza niż pozostałe perki
ponieważ chciałbym zrobić perk ,i jak ktoś go dostanie ,to musi zrobić screena i wstawić go na forum,jak wstawi to dostanie klasę premium ,a wiadomo jedna osoba dostanie perk i przekaże go 30 innym osobom i też bedą mieli
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
#2
Napisano 25.07.2012 09:04
refresh
Ma ktoś jakiś poradnik żeby perk znikał po 1 razowym użyciu ? bardzo mi na tym zależy więc proszę o pomoc +
Ma ktoś jakiś poradnik żeby perk znikał po 1 razowym użyciu ? bardzo mi na tym zależy więc proszę o pomoc +
Zapraszam na jedną z lepszych sieci M4a1.xaa.pl
Posiadamy serwery typu
DD2 + BF2 48 ODZNAK
CoD MoD 1001 LvL + Rank Mode
CoD 40001 lvl
#3
Napisano 25.07.2012 11:22
W perku.
Nie daje 100% że zadziała.
Można też spróbować tak:
W pierwszym kodzie wyszło by że po ponownym użyciu perku plugin wymusza na graczu napisanie /drop co powoduje wyrzuceniem perku. W drugim kodzie jeśli dobrze myślę to po użyciu od razu zostaje wymuszone wpisanie /drop.
public cod_perk_used(id)
{
if(perk_uzyty[id])
{
client_cmd(id, "say /drop")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
//Tutaj kod perku
perk_uzyty[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Nie daje 100% że zadziała.
Można też spróbować tak:
public cod_perk_used(id)
{
if(perk_uzyty[id] = true)
{
client_cmd(id, "/drop")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
//Tutaj kod perku
perk_uzyty[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
W pierwszym kodzie wyszło by że po ponownym użyciu perku plugin wymusza na graczu napisanie /drop co powoduje wyrzuceniem perku. W drugim kodzie jeśli dobrze myślę to po użyciu od razu zostaje wymuszone wpisanie /drop.
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 25.07.2012 11:25
Znany jako oeN.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, wczoraj, 11:15 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych