Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak zrobić aure i ciemne niebo i inne!
#1
Napisano 20.07.2012 17:38
1. Aure niebieska i zielona wokół gracza
2. Ciemne niebo takie średnie
3. Noktowizor dla gracza z kolorem zielonym
4. Nie kończąca się amunicja dla gracza
5. + jak sie skonczy runda dalo sie to wylaczyc jak?
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#2
Napisano 20.07.2012 18:00
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
i do zarejstruj w plugin_init curweapon oraz do CurWeapon dodaj
set_user_clip(id, 31);
#3
Napisano 20.07.2012 18:05
i czekam dalej o pomoc z reszta
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#4 Gość_21977_*
Napisano 20.07.2012 19:00
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0,255,0, kRenderNormal,16);Aura zielona
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0,0,255, kRenderNormal,16);Aura niebieska
3.
cs_set_user_nvg(id, 1);O to Ci chodzi?
client_cmd(id,"nightvision");
5.1.
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255, kRenderNormal,16);
5.3.
cs_set_user_nvg(id, 0);
#5
Napisano 20.07.2012 19:07
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#6
Napisano 20.07.2012 19:07
na sam dol daj
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
i do zarejstruj w plugin_init curweapon oraz do CurWeapon dodajset_user_clip(id, 31);
Do kitu. Będziesz miał deagle i dostaniesz 30/31 naboi. To będzie lepszym rozwiązaniem:
event curweapon:
static wpnid, clip;
wpnid = read_data(2);
clip = read_data(3);
give_ammo(id , wpnid , clip);
potem:
public give_ammo(id , wpnid , clip)
{
if(wpnid==CSW_C4 || wpnid==CSW_KNIFE || wpnid==CSW_HEGRENADE || wpnid==CSW_SMOKEGRENADE || wpnid==CSW_FLASHBANG)
return;
if(!clip)
{
static weapname[33];
get_weaponname(wpnid , weapname , 32);
static wpn
wpn = -1;
while((wpn = find_ent_by_class(wpn , weapname)) != 0)
{
if(id == entity_get_edict(wpn , EV_ENT_owner))
{
cs_set_weapon_ammo(wpn , maxclip(wpnid))
break;
}
}
}
}
stock maxclip(wpnid)
{
static ca;
ca = 0;
switch (wpnid)
{
case CSW_P228 : ca = 13;
case CSW_SCOUT : ca = 10;
case CSW_HEGRENADE : ca = 0;
case CSW_XM1014 : ca = 7;
case CSW_C4 : ca = 0;
case CSW_MAC10 : ca = 30;
case CSW_AUG : ca = 30;
case CSW_SMOKEGRENADE : ca = 0;
case CSW_ELITE : ca = 15;
case CSW_FIVESEVEN : ca = 20;
case CSW_UMP45 : ca = 25;
case CSW_SG550 : ca = 30;
case CSW_GALI : ca = 35;
case CSW_FAMAS : ca = 25;
case CSW_USP : ca = 12;
case CSW_GLOCK18 : ca = 20;
case CSW_AWP : ca = 10;
case CSW_MP5NAVY : ca = 30;
case CSW_M249 : ca = 100;
case CSW_M3 : ca = 8;
case CSW_M4A1 : ca = 30;
case CSW_TMP : ca = 30;
case CSW_G3SG1 : ca = 20;
case CSW_FLASHBANG : ca = 0;
case CSW_DEAGLE : ca = 7;
case CSW_SG552 : ca = 30;
case CSW_AK47 : ca = 30;
case CSW_P90 : ca = 50;
}
return ca;
}
Użytkownik Nenczoks edytował ten post 20.07.2012 19:08
#7
Napisano 20.07.2012 19:21
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#8
Napisano 21.07.2012 11:23
#9
Napisano 21.07.2012 18:52
moze z ta aura i pomozecie?
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#10
Napisano 21.07.2012 21:11
Szkoda słów.
#11
Napisano 21.07.2012 21:32
public Start2(){
gZombie = true;
set_lights("a");
for(new i=0; i<g_iMaxPlayers; i++){
switch(get_user_team(i)){
case 1:{
fm_strip_user_weapons(i);
fm_give_item(i, "weapon_knife");
fm_set_user_health(i, 2000);
current_weapon(i);
gCzas[i] = floatround(get_gametime());
fm_set_user_maxspeed(i, 310.0);
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 20)
cs_set_user_nvg(i, 1);
client_cmd(i,"nightvision");
}
case 2:{
fm_strip_user_weapons(i);
fm_give_item(i, "weapon_knife");
fm_set_user_health(i, 5000);
fm_give_item(i, "weapon_m249");
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M249, 200);
fm_set_user_maxspeed(i, 300.0);
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 20)
}
}
}
}
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#12
Napisano 21.07.2012 21:44
#13
Napisano 21.07.2012 21:52
register_event("CurWeapon", "current_weapon", "be", "1=1", "2=29")
public current_weapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(gZombie && get_user_team(id) == 1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, ZombieKnife)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik Andrzejek edytował ten post 21.07.2012 21:52
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#14
Napisano 21.07.2012 22:12
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(maxClip[weapon] != -1)
set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
i na sama gore pluga dodac
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
i moj kod uzywa feki
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 21.07.2012 22:12
#16
Napisano 22.07.2012 13:53
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#18
Napisano 23.07.2012 17:57
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
#19
Napisano 23.07.2012 20:55
// Get player's origin
static origin[3]
get_user_origin(id, origin)
// Colored Aura
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_DLIGHT) // TE id
write_coord(origin[0]) // x
write_coord(origin[1]) // y
write_coord(origin[2]) // z
write_byte(20) // radius
write_byte(0) // r
write_byte(0)) // g
write_byte(200)) // b
write_byte(2) // life
write_byte(0) // decay rate
message_end()
Użytkownik benio101 edytował ten post 24.07.2012 06:35
Dodanie znacznika SMA
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych