Witam
Z racji tego, iż potrzebowałem opisy klas do Diablo Moda by Onyke, "stworzyłem" komendę na serwerze, dzięki której w łatwy i szybki sposób można przeczytać opisy wszystkich klas w Diablo Modzie by Onyke.
Opisy klas na serwerze pod komendą /klasy
UWAGA!
Opisy klas są do Diablo Moda by Onyke. Możesz je edytować, jeżeli chcesz je zastosować do innego Diablo Moda.
Instalacja na Diablo Modzie by Onyke:
1. Znajdź w pliku .sma:
public changeskin_id_1(id) { if(zmiana_skinu[id] != 1) changeskin(id,1) } /* =================================================================================================== */
2. Pod tym dodaj:
Spoiler
public show_menu_klasy(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nWybierz Frakcje:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy_h"); menu_additem(menu, "\wBohaterowie \d[Darmowe]"); menu_additem(menu, "\wDemony \d[Darmowe]"); menu_additem(menu, "\wZwierzeta \d[Darmowe]"); menu_additem(menu, "\wPremium \d[Platne]"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { show_menu_klasy1(id) } case 1: { show_menu_klasy2(id) } case 2: { show_menu_klasy3(id) } case 3: { show_menu_klasy4(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public show_menu_klasy4(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nPremium:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy4_h"); menu_additem(menu, "\wGriswold"); menu_additem(menu, "\wKowal"); menu_additem(menu, "\wDemonolog"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy4_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { showitem(id,"Griswold"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br>Odnowa magazynku po zabiciu i dostaje 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada linę(Coś w stylu Spier-Mana)<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>") } case 1: { showitem(id,"Kowal"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br><br>Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek<br>Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Niewidzialny na nożu<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>") } case 2: { showitem(id,"Demonolog"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br><br>Odnowa magazynku i dostaje 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2<br>Posiada Kusze(Nóż i R)<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>") } } return PLUGIN_HANDLED; } public show_menu_klasy1(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nBohaterowie:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy1_h"); menu_additem(menu, "\wCzarodziejka"); menu_additem(menu, "\wDruid"); menu_additem(menu, "\wPaladyn"); menu_additem(menu, "\wZabojczyni"); menu_additem(menu, "\wNekromanta"); menu_additem(menu, "\wBarbarzynca"); menu_additem(menu, "\wNinja"); menu_additem(menu, "\wAmazonka"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy1_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { czarodziejka(id) } case 1: { druid(id) } case 2: { paladyn(id) } case 3: { zabojczyni(id) } case 4: { nekromanta(id) } case 5: { barbarzynca(id) } case 6: { ninja(id) } case 7: { amazonka(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public czarodziejka(id){ showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna<br>Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran<br>Dostaje +20 do szybkości<br><br>Po naładowaniu: Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT<br><br>") } public druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Startowe HP: 150<br><br>Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 200<br>Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG<br>Ma ubranie wroga do póki nie zmieni teamu<br><br>Po naładowaniu: Czaruje ścianki(Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka)<br><br>") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Może wykonywać Long Jumpy:<br>(Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)<br>Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)<br>Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 HP<br><br>Po naładowaniu:<br>Dostaje magiczny pocisk(Wieksza szansa na trafienie HS)<br><br>") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Nie słychać jak chodzi<br>Może zrobić 2 skoki<br>Umie podłożyć 3(Jedna 15 DMG+INT) miny rundę<br>Dostaje +30 do szybkości<br>Po naładowaniu:<br><br>Jest niewidzialna. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń<br><br>") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych:<br>(Naciśnij i przytrzymaj klawisz E przy zwłokach)<br>Za wskrzeszanie dostaje dodatkowy EXP<br>25% szans na odrodzenie<br>Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br><br>Po naładowaniu: Dostaje MP5<br><br>") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Zabijając wroga dostajesz armor<br>Zabijając wroga odnowi ci się 30 HP<br>Zabijając wroga odnowi ci się magazynek<br><br>Po naładowaniu: Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 7)<br><br>") } public ninja(id){ showitem(id,"ninja"," "," ","<br>Startowe HP: 170<br><br>Wysokie skoki<br>Może używać tylko noża<br>10 noży do rzucania(Klawisz R na nożu)<br>Dostaje 100 armora na początku rundy<br>Dostaje +40 do szybkośc<br>Zmniejszona widoczność z 255 do 13<br><br>Po naladowaniu: Zwiększa szybość<br><br>") } public amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Może postawić pułapki granaty(Zmiana trybu Granata PPM)<br>Posiada Kusze(Nóż i R)<br>Dostaje co rundę Deagla<br><br>Po naładowaniu: Dostaje HE<br><br>") } public show_menu_klasy2(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpisy Klas by C.H.L.E.B.E.K^nDemony:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy2_h"); menu_additem(menu, "\wAndariel"); menu_additem(menu, "\wDuriel"); menu_additem(menu, "\wMefisto"); menu_additem(menu, "\wHefasto"); menu_additem(menu, "\wDiablo"); menu_additem(menu, "\wBaal"); menu_additem(menu, "\wUpadly"); menu_additem(menu, "\wImp"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy2_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { andariel(id) } case 1: { duriel(id) } case 2: { mefisto(id) } case 3: { hefasto(id) } case 4: { diablo(id) } case 5: { baal(id) } case 6: { upadly(id) } case 7: { imp(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public andariel(id){ showitem(id,"Andariel"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP<br>Nie słychać jej kroków<br>Ma 1 dodatkowy skok<br>Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Gaila<br><br>") } public duriel(id){ showitem(id,"Duriel"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Posiada 3 rakiety<br>Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2<br>Ma -10 do szybkości<br>Gdy kucnie jest niewidzialny(50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public mefisto(id){ showitem(id,"Mefisto"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Odnawia mu się 15 HP po zabiciu<br>Nie słychać jego kroków<br>Ma 3 wysokie skoki<br>Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public hefasto(id){ showitem(id,"Hefasto"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Dostaje co rundę Deagla + HE<br>Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata<br><br>Po naładowaniu:<br>Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 2)<br><br>") } public diablo(id){ showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Może zrobić 2 skoki<br>Nie słychać jego kroków<br>1/20 na oślepienie wroga na pomarańczow<br>Dostaje co rundę Dualki(podwójne pistolety)<br>Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy)<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public baal(id){ showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP<br>Dostaje co rundę Wolnego Shotgana(M3)<br>Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy<br>Ma +40 do szybkośc<br>Odporny na: Skrzydła<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public upadly(id){ showitem(id,"Upadly"," "," ","<br>Startowe HP: 123<br><br>+30 DMG jak uderzy kogoś od tyłu<br>1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo<br>Nie działają na niego fleshe<br>Gdy strzela z pistoletu to ma 20% szans ze wrogowi zacznie się trząść ekran<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public imp(id){ showitem(id,"Imp"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Przy trafieniu ma 1/30 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż<br>Na nożu może się teleportować(NÓŻ + PPM)<br>Co rundę dostaje wszystkie granaty<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public show_menu_klasy3(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "\yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nZwierzeta:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy3_h"); menu_additem(menu, "\wIzual"); menu_additem(menu, "\wSkoczek"); menu_additem(menu, "\wZniewolony"); menu_additem(menu, "\wZgniatacz"); menu_additem(menu, "\wPijawka"); menu_additem(menu, "\wGigantyczny Pajak"); menu_additem(menu, "\wSniegowy Tulacz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy3_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { izual(id) } case 1: { skoczek(id) } case 2: { zniewolony(id) } case 3: { zgniatacz(id) } case 4: { pijawka(id) } case 5: { gigantyczny(id) } case 6: { sniegowy(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public izual(id){ showitem(id,"Izual"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Dostaje o 4 mniej<br>Odporny na: Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Lustrzany Pocisk(Odbija pociski w przeciwnika Max. 2)<br><br>") } public skoczek(id){ showitem(id,"Skoczek"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Ma auto bunny hopa<br>Dostaje co rundę AK47 i Deagla<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public zniewolony(id){ showitem(id,"Zniewolony"," "," ","<br>Startowe HP: 127<br><br>Dostaje co runde M4A1<br><br>Po naładowaniu: Odnawia sobie 40 HP<br><br>") } public zgniatacz(id){ showitem(id,"Zgniatacz"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Dostaje co runde P90<br>Nie słychać jego kroków<br>Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)<br>Posiada regenerację HP: 20 HP co 10 sekund<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public pijawka(id){ showitem(id,"Pijawka"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Dostaje co runde AWP<br>20% na natychmiastowe zabicie z AWP<br>Cicho chodzi<br>1 dodatkowy skok<br>Wysysa po 1 HP<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public gigantyczny(id){ showitem(id,"Gigantyczny Pajak"," "," ","<br>Startowe HP: 115<br><br>Posiada linę(Coś w stylu Spider-Mana)<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Granaty HE, SMOKE, 2x FB + Deagla<br><br>") } public sniegowy(id){ showitem(id,"Sniegowy Tulacz"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Dostaje co runde Famasa<br>Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)<br>a zabicie HS odnawia mu sie 30 HP<br><br>Po naładowaniu: Dostaje 2x FB<br><br>") }
3. Przekompiluj plik .sma tutaj http://www.amxx.pl/kompilator
4. Wklej przekompilowany plik .amxx na FTP do cstrike/addons/amxmodx/plugins
UWAGA!
Nie nadpisuj pliku .amxx!
Usuń stary plik i wgraj nowy
To wszystko
Mam nadzieję, że ta mała "modyfikacja" przyda się wszystkim
PS: To moja pierwsza taka mała "modyfikacja" więc za wszelkie błędy przepraszam
U mnie na serwerze działa prawidłowo