Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o sprawdzenie kodu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 20.07.2012 08:57

Witam - chciałem zrobić klasę, która ma zwiększoną liczbę ammo w magazynku . Posługiwałem się dokumentacją ale po skompilowaniu dalej nie działa . Czy coś przeoczyłem ?


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <engine>
	  
new const nazwa[]   = "Kwinto";
new const opis[]	= "";
new const bronie	= (1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_magazynek[33]
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id)   //szuka id bytu broni ak47 u gracza o id == id
if(weapon_id)		//jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 150)
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200)
ma_magazynek[id] = true;	   //ustaw broni 50 ammo
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_magazynek[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 20.07.2012 10:23

Nie widzę tutaj na pierwszy rzut zaspanego oka błędu, ale Ty zrobiłeś wszystko wtedy kiedy wybierze klase i kiedy ją zmieni. A nowa runda ? Wypadałoby te mu ustawić tą amunicję.
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#3 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 20.07.2012 10:25

Raczej nie będzie działało bo gdy przeładujesz broń to ustawi się na standardowe ammo broni
  • +
  • -
  • 0

#4 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 20.07.2012 10:33

@ ogieR - co proponujesz ? Co powinienem dodać ?
@ Pan PrO - może coś z "resetHUD" ? Widziałem podobne triki w niektórych pluginach :)
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych