Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#2
Napisano 17.07.2012 08:47
#3
Napisano 17.07.2012 09:46
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 17.07.2012 09:54
#4
Napisano 17.07.2012 10:17
Działanie - dostajesz pełny komplet broni(wszystkie) - jednak jak zginiesz rozłącza gracza z serwera.
Takie na dzień dobry
#6
Napisano 17.07.2012 11:41
taki tam
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define AUTHOR "Emil_wymiatacz"
new const perk_name[] = "taki tam";
new const perk_desc[] = "Dostajesz wszystkie bronie";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", AUTHOR);
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Perk stworzony przez Emil_wymiatacz")
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
cod_give_weapon(id, CSW_M3);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_TMP);
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
cod_give_weapon(id, CSW_P90);
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
cod_give_weapon(id, CSW_GALIL);
cod_give_weapon(id, CSW_M249);
cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);
cod_give_weapon(id, CSW_AUG);
cod_give_weapon(id, CSW_MAC10);
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45);
cod_give_weapon(id, CSW_XM1014);
cod_give_weapon(id, CSW_SG552);
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
cod_give_weapon(id, CSW_SG550);
cod_give_weapon(id, CSW_G3SG1);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
cod_take_weapon(id, CSW_M3);
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_take_weapon(id, CSW_TMP);
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
cod_take_weapon(id, CSW_P90);
cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
cod_take_weapon(id, CSW_GALIL);
cod_take_weapon(id, CSW_M249);
cod_take_weapon(id, CSW_FAMAS);
cod_take_weapon(id, CSW_AUG);
cod_take_weapon(id, CSW_MAC10);
cod_take_weapon(id, CSW_UMP45);
cod_take_weapon(id, CSW_XM1014);
cod_take_weapon(id, CSW_SG552);
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
cod_take_weapon(id, CSW_SG550);
cod_take_weapon(id, CSW_G3SG1);
ma_perk[id] = false;
}
#7
Napisano 17.07.2012 12:46

więc chciałbym by ktoś napisał nazwę perku i co on daje
to rozłączanie gracza nigdy nie widziałem na żadnym serwerze.
a tu musi być na jakimś serwerze żebyś zrobił plagiat?
#9
Napisano 17.07.2012 12:53
skomplikować się da, zobacz sobie
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team as.sma(42) : error 017: undefined symbol "ma_perk" as.sma(42) : warning 215: expression has no effect as.sma(42) : error 001: expected token: ";", but found "]" as.sma(42) : error 029: invalid expression, assumed zero as.sma(42) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
#10
Napisano 17.07.2012 13:05
skomplikować się da, zobacz sobie, a wersję z granatami zaraz zrobię.
Jak masz się z tym "męczyć" to po prostu nie rób. ja tak czy siak ze starego Coda korzystam więc mam to po swojemu.
#11
Napisano 17.07.2012 13:18
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define AUTHOR "Emil_wymiatacz"
new const perk_name[] = "taki tam";
new const perk_desc[] = "Dostajesz wszystkie bronie";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", AUTHOR);
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Perk stworzony przez Emil_wymiatacz")
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
cod_give_weapon(id, CSW_M3);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_TMP);
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
cod_give_weapon(id, CSW_P90);
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
cod_give_weapon(id, CSW_GALIL);
cod_give_weapon(id, CSW_M249);
cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);
cod_give_weapon(id, CSW_AUG);
cod_give_weapon(id, CSW_MAC10);
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45);
cod_give_weapon(id, CSW_XM1014);
cod_give_weapon(id, CSW_SG552);
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
cod_give_weapon(id, CSW_SG550);
cod_give_weapon(id, CSW_G3SG1);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
cod_give_weapon(id, CSW_M3);
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
cod_give_weapon(id, CSW_TMP);
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
cod_give_weapon(id, CSW_P90);
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY);
cod_give_weapon(id, CSW_GALIL);
cod_give_weapon(id, CSW_M249);
cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);
cod_give_weapon(id, CSW_AUG);
cod_give_weapon(id, CSW_MAC10);
cod_give_weapon(id, CSW_UMP45);
cod_give_weapon(id, CSW_XM1014);
cod_give_weapon(id, CSW_SG552);
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
cod_give_weapon(id, CSW_SG550);
cod_give_weapon(id, CSW_G3SG1);
ma_perk[id] = false;
}
Użytkownik Emil_wymiatacz edytował ten post 17.07.2012 13:21
#12
Napisano 17.07.2012 13:23

przy wyłączeniu itemu i tak doda bronie

Swoją drogą zmienna ma_item jest nie potrzebna (przy kompilacji wyskoczy błąd ze z niej nie korzystałeś)
#14
Napisano 17.07.2012 16:21
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const CSW_weapons[] = {CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_P228, CSW_ELITE, CSW_DEAGLE, CSW_FIVESEVEN, CSW_M3,
CSW_XM1014, CSW_MAC10, CSW_UMP45, CSW_TMP, CSW_MP5NAVY, CSW_P90,
CSW_FAMAS, CSW_GALIL, CSW_M4A1, CSW_AK47, CSW_SCOUT, CSW_AWP, CSW_AUG, CSW_SG550,
CSW_SG552, CSW_G3SG1, CSW_M249, CSW_HEGRENADE, CSW_SMOKEGRENADE, CSW_FLASHBANG
};
new const perk_name[] = "taki tam";
new const perk_desc[] = "Dostajesz wszystkie bronie";
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "d0n tHe Pr0oo");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
for(new i = 0; i <= charsmax(CSW_weapons); i++)
{
cod_give_weapon(id, CSW_weapons[i]);
}
}
public cod_perk_disabled(id)
{
for(new i = 0; i <= charsmax(CSW_weapons); i++)
{
cod_take_weapon(id, CSW_weapons[i]);
}
}
a co z moim zamowieniem

#18
Napisano 18.07.2012 08:17
Nazwa perku: Tajemnica Bazookarza
Opis perku: Dostajesz bazooke z 10 rakietami z której masz 50 dmg (+ int)
Nazwa perku: Tajemnica Replikanta
Opis perku: możesz postawic 3 repliki.
#19
Napisano 18.07.2012 21:28
#20
Napisano 19.07.2012 07:59

1.Celownik
1/5 na trafienie w glowie + zoom do broni na PPM
===========================================
2.Notatka tajemnicy
Dostajesz +50 expa za fraga i +100 expa za zabicie strzalem w glowie + dodatkowe 150$ za fraga
===========================================
3.Rebelia
Ladujesz na nozu obrazenia tzn - wyciagasz noz i laduje sie pasek (5 sec ) ktory zwieksza obrazenia o 20 (na 1 strzal !) i mozna tego uzywac 6 razy na runde
Mam nadzieje ze dasz sobie rade

Użytkownik Ncturme edytował ten post 19.07.2012 08:03
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych