a) jeżeli są w danej odległości od gracza.

I czy wystarczy ten kod a potem (przykładowo) funkcja[id] = 1 i wszystkim graczom ustawi funkcja[id] na wartość 1 ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 14.07.2012 22:03
Napisano 14.07.2012 23:59
new iPlayers[32], iNum;Aby pobrać odległość, możesz użyć np. takiego kodu:
get_players(iPlayers, iNum, "ahe", get_user_team(id) == 2 ? "TERRORIST" : "CT");
for(new i = 0; i < iNum; i++){
iPlayer = iPlayers[i];
}
new iPlayers[32], iNum, iPlayer, Float:flDist, Float:fOrigin[2][3];
get_players(iPlayers, iNum, "ahe", get_user_team(id) == 2 ? "TERRORIST" : "CT");
for(new i = 0; i < iNum; i++){
iPlayer = iPlayers[i];
pev(iPlayer, pev_origin, fOrigin[0]);
pev(id, pev_origin, fOrigin[1]);
flDist = get_distance_f(fOrigin[0], fOrigin[1]);
if(flDist <= MAX_DISTANCE){
// wykonaj kod na graczu
}
}
Napisano 15.07.2012 00:07
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 16.07.2012 15:08
Napisano 16.07.2012 15:18
Ja używam find_sphere_class wybierzCzy lepszym sposobem będzie użycie find_sphere_class ?
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 16.07.2012 22:25
Napisano 18.07.2012 19:22
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych